تا کنون عبارت تهاتر آهن آلات را در بازار فروش آهن آلات شنیده اید. اگر اطلاعات جامعی نسبت به این معاملات ندارید، توصیه می کنیم در این مقاله ما را همراهی کنید. تهاتر از نظر معنای لغوی یعنی معامله کالا به کالا می باشد که بر اساس دین و تعهد طرفین صورت می گیرد. عمدتاً با معاملات پایاپای که در برخی از صنایع رایج می باشد، محصولات متعددی داد و ستد شده است. اجرای تهاتر آهن آلات یک سری قوانین و تعهد میان طرفین شکل می گیرد که  هر یک از آنها می بایستی توجه ویژه به این مسائل داشته باشند. مجموعۀ ورق کاران ساعی نیز به منظور توسعه و رونق کسب و کار خود قادر به ارائه خدمات تهاتر آهن آلات می باشد. جهت کسب جزئیات بیشتر می توانید با مرکز فروش این مجموعۀ معتبر تماس حاصل فرمائید.

مزایای ارائه خدمات تهاتر آهن آلات

تهاتر روشی از معامله است که در گذشته با عنوان خدمات کالا به کالا به مشتریان پیشنهاد داده می شود. در حال حاضر شاهد اجرای معاملات تهاتر آهن آلات در بازار فروش محصولات فولادی می باشیم. در دنیای اقتصادی امروز که در اختیار داشتن پول نقد برای عموم افراد بخصوص سرمایه داران دشوار است. ارائه خدمات تهاتر در بازارهای بزرگ صنعتی بهترین روش برای ادامه و توسعۀ فعالیت های اقتصادی و تولیدی می باشد. برای اطلاع از لیست قیمت میلگرد به سایت ورق کاران ساعی مراجعه کنید.

در واقع صاحبان صنایعی که جهت اجرای پروژه های خود نیازمند به حجم زیادی محصولات فولادی و آهن آلات دارند، در صورت عدم دسترسی به پول نقد می توانند از شرایط معاملات تهاتر آهن آلات استفاده نمایند. در این روش که به سبک سنتی همچنان جریان دارد، تبادل کالا به کالا بر اساس ارزش گذاری املاک و کالای مورد معامله صورت می گیرد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص شرایط تهاتر آهن آلات با کارشناسان مجموعۀ ورق کاران ساعی مشورت نمائید.

 مجموعۀ ورق کاران ساعی 

آدرس : تهرانپارس خیابان جشنواره خیابان زهدی پلاک 33 واحد 1

ایمیل: sa.varagh@gmail.com 

شماره تماس :  77721235 - 021

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 902
نمایش همه
علاقه مندی ها ()