کوپلینگ جهت اتصال میان شفت مورد استفاده قرار گرفته می شود و به همین دلیل نقش مهمی در عملکرد قطعات و تجهیزات مکانیکی دارد. کوپلینگ روتکس Rotex یکی دیگر از انواع کوپلینگ تولیدی به شمار می رود که عامل مؤثر در انتقال نیروی گشتاور است. با توجه به اینکه قطعات کوپلینگ جهت انتقال نیرو، قدرت و گشتاور میان محورهای متحرک مورد استفاده قرار گرفته می شوند، جهت خرید کوپلینگ Rotex   بایستی سایز قطر شفت و همچنین نوع کاربری سیستم مکانیکی را مد نظر قرار دهید. شرکت کیهان افزار زاگرس به صورت تخصصی بر روی زمینۀ فروش قطعات کوپلینگ و انواع رابط آن فعالیت دارند.

خرید کوپلینگ روتکس فولادی

این چنین افرادی که خواستار خرید کوپلینگ Rotex هستند، می توانند پس از بررسی مشخصات فنی محصول، در نهایت بهترین سایز و نوع کوپلینگ را خریداری نمایند. جهت تولید کوپلینگ روتکس از متریال فولاد و چدن استفاده می شود چون از مقاومت بالایی برخوردار هستند. از ویژگی های شاخص کوپلینگ می توان به انعطاف پذیری بالای آن اشاره نمود و اینکه متناسب با محیط های مختلف می توان مناسب ترین سایز کوپلینگ روتکس را خریداری نمود. به طور کلی نوع کوپلینگ بر اساس مشخصات فنی سیستم مکانیکی و مدل شفت تعیین می گردد.

به اقتضای نیاز می توان اقدام به خرید کوپلینگ روتکس در سایز مناسب نمود. بر اساس میزان گشتاور موتور و نوع شفت، انتخاب رابط کوپلینگ از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولاً از کوپلینگ های مدل دنده ای و میل پینی، می توان برای موقعیت هایی با تحمل گشتاور بالا استفاده نمود. این در حالی است که خرید کوپلینگ روتکس برای سیستم هایی با رنج گشتاور معمولی صورت می پذیرد. بنابراین متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین انتخاب کوپلینگ را داشته باشید. در صورت تمایل به خرید کوپلینگ روتکس با دوام می توانید با کارشناسان ما در شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید.

هنگام انتخاب کوپلینگ برای سیستم های مکانیکی، بایستی به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید، که در ادامۀ مقاله به صورت کلی بدان می پردازیم. فروش کوپلینگ روتکس در سایزهای متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب بهترین انتخاب خود را از میان کوپلینگ های موجود، می توانید داشته باشید. میزان گشتاور، دما و انعطاف پذیری از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید کوپلینگ Rotex بایستی در نظر بگیرید. کوپلینگ روتکس با عنوان کوپلینگ های پلی یورتان یا پلی اورتان شناخته شوند که می توانید از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس، با کیفیت بالا خریداری نمائید.

سفارش کوپلینگ Rotex یا پلی اورتان

دما از معیارهای اساسی در انتخاب نوع کوپلینگ به شمار می رود. هنگامی که شاهد افزایش دما در محیط باشید، به کارگیری کوپلینگ تمام فلزی می توان از کوپلینگ زنجیری استفاده نمود. فروش کوپلینگ روتکس در دسته بندی کوپلینگ های لاستیکی قرار گرفته می شود و این چنین در طراحی برخی از سیستم های مکانیکی، می توان از مزایای این نوع کوپلینگ استفاده نمود. قیمت کوپلینگ روتکس بر اساس میزان کیفیت و سایز آن تعیین می گردد. هم اکنون شاهد فروش کوپلینگ Rotex در لیست کوپلینگ های انعطاف پذیر هستیم.

نداشتن لقی در حرکت چرخشی، فیوز بودن، خلاص شدن بدون حرکت دو شفت و محیط کار در کنار دما و انعطاف پذیری از جمله فاکتورهای مهمی هستند که زمان انتخاب و خرید کوپلینگ روتکس بایستی در نظر گرفته شوند. کوپلینگ روتکس دارای رابط مخصوص برنجی است، که امکان اتصال آن را با شفت تسهیل می نماید. در موقعیت هایی که از کوپلینگ روتکس استفاده می نمائید، بایستی سایز شفت و میزان قدرت گشتاور خروجی آن سیستم مکانیکی را در نظر بگیرید. جهت دریافت لیست قیمت کوپلینگ Rotex و دیگر انواع کوپلینگ موجود در بازار می توانید با کارشناسان ما در شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید.

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()