اهمیت خرید دستگاه چاپ پارچه

در دنیای امروز صنعت تولیدات پوشاک و تبلیغات تغییرات قابل توجهی نموده است و شاهد کاربرد دستگاه های پیشرفته چاپ هستیم که قابلیت چاپ بر روی پارچه دارند. در واقع با خرید  دستگاه چاپ پارچه می توان سطح کیفیت چاپ بر روی پارچه را بهبود بخشید. علاوه بر آنکه تنوع رنگبندی و طرح چاپ بر روی پارچه افزایش می یابد و بدین وسیله می توان محصولات متنوعی را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار داد.

نحوۀ عملکرد دستگاه چاپ پارچه تلفیقی از کاربرد مواد شیمیایی و مکانیکی است. به طور کلی دستگاه های چاپ پارچه دارای قابلیتی است که امکان انتقال رنگ را به سطح پارچه به سهولت امکان پذیر می سازد. در ابتدا ایدۀ طراحی و ساخت دستگاه های چاپ بر روی پارچه بر اساس هنر کشور چین الهام گیری شده است. در نتیجۀ آن، امروز شاهد فروش انواع دستگاه چاپ پارچه در مدل و برندهای مختلف و فروش کاغذ سابلیمیشن می باشیم. مجموعه های مختلف صنعتی و تبلیغاتی متناسب با نیاز و حجم کاری که مد نظر قرار گرفته اند، خرید دستگاه دیجیتالی چاپ پارچه را انجام می دهند.

نکتۀ مهمی که در رابطه با عملکرد دستگاه های چاپ پارچه وجود دارد، استفاده از جوهر سابلیمیشن و کاغذ سابلیمیشن است که متناسب با دستگاه های دیجیتالی با فرآیند چاپ بر روی پارچه طراحی شده اند. در این صورت شاهد چاپ انواع طرح و الگو بر روی پارچه با کیفیت عالی و ماندگاری بالا می باشیم. 

خرید دستگاه چاپ پارچه سابلیمیشن که با عنوان چاپ ترانسفر شناخته می شود، با بهترین کیفیت می توان فرآیند چاپ بر روی پارچه را انجام داد. نوع کاغذ سابلیمیشن که متناسب با دستگاه های چاپ پارچه ساخته شده اند، با کمترین مصرف جوهر، امکان چاپ طرح را بر روی پارچه میسر می سازد.شرکت فرارنگ تبلیغ دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ واردات و فروش دستگاه و تجهیزات تبلیغاتی و چاپ در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

 شرکت فرارنگ تبلیغ 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902    کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()