بلور و کریستال از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه محسوب می شوند. امروزه با استفاده از دستگاه های پیشرفته برش و پرینترهای سه بعدی و همچنین نرم افزارهای پیشرفتۀ طراحی قالب، توانسته اند موفق به طراحی و انواع قالب سازی بلور و کریستال با متدهای جدید شده اند. در نتیجۀ آن می توانید شاهد کاربرد انواع محصولات جدید شیشه و بلور در طرح های متنوع باشید.

شرکت صنعتی پارس بلور با استفاده از نیروی انسانی مجرب و متخصص در کنار ماشین آلات و دستگاه های کاملاً پیشرفته، توانسته موفق به ارائه خدمات انواع قالب سازی بلور، شیشه و کریستال به سبک های مختلف شود. بدین ترتیب تولیدکنندگان کالاهای شیشه ای و کریستال می توانند متناسب با نوع محصولات، سفارش قالب سازی به سبک جدید شوند.

سفارش انواع قالب بلور و کریستال

صنعت تولید محصولات شیشه و بلور نسبت به گذشته رونق یافته است چون گروه های صنعتی بلور و کریستال متناسب با توسعۀ بازار جهانی، در صدد بروزسازی صنعت قالب سازی انواع بلور و کریستال در سطح کشور می باشند. بدین ترتیب هر کارخانه ای که قصد ساخت محصولات شیشه ای و بلور چون ظروف کریستال، کریستال های لوستر، وسایل شیشه ای دکوراتیو و غیره دارند، می توانند متناسب با نوع کالا، سفارش طراحی جدید قالب سازی بلور و کریستال را داشته باشند.

قیمت ساخت قالب بلور و کریستال مانند ساخت قالب پرس بادی به فاکتورهای متعددی چون نوع کالا، طرح و ابعاد قالب و روش عملکرد قالب بستگی دارد. کارخانجات به منظور تولید کالای جدید، می توانند از خدمات گروه های صنعتی حرفه ای که در حوزۀ قالب سازی شیشه و بلور فعالیت می کنند، استفاده نمائید. جهت موفقیت در فروش محصولات بلورجات، نیاز به بروزرسانی و تنوع در طراحی بلور و کریستال می باشد.

در همین راستا، شرکت صنعتی پارس بلور با توجه به تخصص حرفه ای که در حوزۀ طراحی و انواع قالب سازی بلور و شیشه دارد، آمادۀ خدمات رسانی به شما صنعت گر عزیز می باشد.

 

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 739
نمایش همه
علاقه مندی ها ()