برش لیزر آلومینیوم حاصل فناوری پیشرفتۀ دستگاه های برش لیزر فلزات است. این گونه دستگاه ها با فناوری روز دنیا قادر به ارائه بهترین خدمات به مشتریان هستند. آلومینیوم از جمله فلزات سبک محسوب می شود و از مزایای آن در جهت ساخت خیلی از وسایل و تجهیزات صنعتی و غیر صنعتی به کار برده می شود. از این رو، ارائه خدمات  برش لیزر آلومینیوم در صنعت، یک نیاز اساسی محسوب می شود و شرکت های معتبر داخلی و خارجی می توانند از این فرصت در جهت سرعت بخشیدن به فرآیند تولید کالاها استفاده نمایند.

جهت دریافت هر گونه خدمات برش لیزر فلزات چون برش لیزر آلومینیوم می توانید با مجموعۀ برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای در زمینۀ انجام برش لیزر در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون در لیست خدمات، قادر به انجام برش لیزر آلومینیوم و حکاکی می باشد.

اهمیت ارائه خدمات برش لیزر آلومینیوم

با توجه به اینکه استفاده از دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر، می تواند باعث سرعت بخشیدن به فرآیند تولید دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی شود. توجه به موضوعات مهم این چنینی می تواند تأثیرات قابل توجهی بر روی رشد و توسعۀ صنایع مختلف داشته باشد. در واقع با بهره گیری از دستگاه های برش لیزر آلومینیوم می توان با دقت بالا ورق های آلومینیوم را با ضخامت کم و زیاد در طرح های ساده و کاملاً پیچیده برش و حکاکی نمود.

اجرای برش لیزر آلومینیوم و  برش لیزر برنج با نرم افزار مخصوص برنامه ریزی می شود و سپس مطابق با طرح از پیش تعیین شده، فرآیند برش و حکاکی بر روی ورق های آلومینیوم صورت می گیرد.

برش لیزر نیک با توجه به نیاز صنعت کشور به دستگاه های برش لیزر، توانسته با تأمین دستگاه های برش لیزر فلزات، قادر به انجام برش لیزر آلومینیوم و دیگر فلزات برای مجموعه های مختلف باشد. 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()