نایلون شیرینگ از دیگر انواع پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود. کاربرد عمدۀ این محصول در حوزۀ بسته بندی اقلام در صنعت است که از ویژگی های قابل توجهی برخوردار است. خرید  نایلون شیرینگ در ابعاد و ضخامت متفاوتی صورت می گیرد و صنعت گران می توانند متناسب با نوع کالایی که قصد بسته بندی آن را دارند، مناسب ترین ابعاد نایلون شیرینگ را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری کنند. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با کاربرد گستردۀ نایلون های شیرینگ بسته بندی آشنا شوید، تا بدین وسیله بتوانید در مواقع لزوم از مزایای آن استفاده نمائید.

شرکت ناب پلاستیک از سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید انواع نایلون بسته بندی صنعتی و کشاورزی برخوردار است. در همین راستا، در لیست محصولات این مجموعۀ بزرگ می توان تولید نایلون شیرینگ را در ابعاد مختلف مشاهده نمود.

اهمیت خرید نایلون شیرینگ

مهمترین ویژگی شاخص نایلون های شیرینگ می توان به حالت بسته بندی وکیوم مانند این نوع نایلون اشاره نمود. در واقع این نوع نایلون دارای خاصیتی است که تحمل دمای 160 الی 220 درجۀ سانتی گراد را دارد و در این بازه، به واسطۀ در معرض قرار گرفتن دمای بالا تغییر حالت می شوند. بدین وسیله امکان بسته بندی اقلام مختلف را میسر می سازد.

در همین راستا در صنایع مختلف، شاهد کاربرد گستردۀ نایلون شیرینگ جهت بسته بندی اقلام به صورت پک و یا تکی می باشیم. هدف کلی از خرید نایلون شیرینگ، جلوگیری از نفوذ آب و آلودگی بر روی سطوح محصولات و همچنین جلوگیری از شکستگی و هر گونه آسیب به آنها می باشد. با توجه به داشتن کاربرد گستردۀ این محصول در صنایع مواد غذایی، تولید لوازم بهداشتی و آرایشی، صنایع ساخت تجهیزات پزشکی و غیره اشاره نمود.

جهت سفارش و خرید نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ با کیفیت مرغوب و ابعاد سفارشی می توانید با شرکت ناب پلاستیک تماس بگیرید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 623
نمایش همه
علاقه مندی ها ()