نایلون پشت چسبدار یکی از محصولات پرفروش نایلون محسوب می شود و مصارف متنوعی دارند. خرید نایلون پشت چسبدار به دلیل ویژگی قابل توجه این محصول است که می توان از آن جهت نصب وسایل مختلف استفاده نمود. کاربرد گستردۀ نایلون پشت چسبدار را می توان در صنایع مختلفی چون صنعت ساختمان سازی، صنعت ساخت پروفیل های صنعتی، تولید ورق های استیل استنلس، نصب ورق های کامپوزیتی و گالوانیزه و غیره اشاره نمود.

شرکت ناب پلاستیک از جمله عرضه کنندگان بزرگ سلفون پشت چسب دار با قیمت ارزان و کیفیت بالا در سطح کشور می باشند. این مجموعه با بهره گیری از مواد اولیۀ پلیمری درجه یک توانسته اند موفق به تولید انواع نایلون صنعتی گردند.

فروش نایلون پشت چسبدار

عموماً فروش نایلون پشت چسبدار به صورت رولی در ابعاد 5 الی 240 سانتی متر با ضخامت 35 الی 150 میکرون صورت می گیرد. البته این ابعاد می تواند متناسب با شرکت تولید کننده متفاوت باشد. بنابراین افرادی که قصد خرید نایلون پشت چسبدار دارند، متناسب با نوع کاربری که در نظر گرفته اند، می توانند این محصول را در ابعاد متنوعی خریداری نموده و از آن جهت متصل نمودن قطعات به یکدیگر استفاده نمایند.

از ویژگی های قابل توجه سلفون پشت چسبدار می توان به کیفیت بالای این نایلون اشاره نمود و اینکه با نصب نمودن آن بر روی اقلام مختلف، می توان از ایجاد خط و خش بر روی آنها و یا کاهش اُفت کیفیت رنگ یا همان رنگ پریدگی اقلام در برابر تابش نور خورشید جلوگیری نمود. علاوه بر آنکه از نفوذ گرد و خاک و آلودگی بر روی کالاها ممانعت می کند. قیمت نایلون پشت چسبدار به ابعاد و سطح کیفیت آنها بستگی دارد.

شرکت ناب پلاستیک با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات توانسته موفق به تولید و فروش نایلون حبابدار و نایلون پشت چسب دار سفارشی با قیمت ارزان گردد.

 ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 581
نمایش همه
علاقه مندی ها ()