بلور و کریستال بخشی از صنعت و تجارت داخلی و حتی بین المللی را در سطح کشور به خود اختصاص می دهد. سال های اخیر برخی از کارخانجات تولیدی شیشه و بلور توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و همچنین استفاده از انواع قالب بلور و کریستال در طرح های مدرن و لوکس، ظروف شیشه ای زیبا و شکیلی را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان واقعی قرار دهند.

شرکت صنعتی پارس بلور نیز به عنوان یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در عرصۀ طراحی و ساخت انواع قالب بلور و کریستال و ظروف شیشه ای به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه با استفاده از دستگاه و ماشین آلات کاملاً پیشرفته، توانسته اند در این صنعت پروژه های متعددی را انجام داده و تحویل صنعت گران قرار دهند.

عامل اصلی عرضۀ بلور و کریستال مجلل

عامل اصلی که نقش بسزایی در تولید محصولات بلور و کریستال با طرح های شیک و پرفروش دارد، استفاده از تکنولوژی پیشرفته قالب سازی بلور و کریستال است که توسط برخی از شرکت های صنعتی در دسترس کارخانجات تولید کننده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب توانسته اند ظروف و محصولات متنوعی از متریال شیشه تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

قالب سازی بلور و شیشه با بهره گیری از ماشین آلات پرینتر سه بعدی دچار تغییرات قابل توجهی شده است. حاصل آن تولید محصولات بلور و کریستال لوکس و مدرن می باشد. مجموعه هایی که توانسته اند به موفقیت های بالایی دست یابند، همواره از امکانات و ماشین آلات پیشرفته استفاده نموده اند.

 شرکت صنعتی پارس بلور نیز با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، توانسته اند موفق به طراحی و ساخت انواع قالب بلور کریستال در طرح های لوکس و امروزی گردند.

 

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 869
نمایش همه
علاقه مندی ها ()