کمپرسور اسکرو یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی است که جهت افزایش فشار سیالاتی قابل تراکم مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع جهت تراکم سازی سیالاتی همچون انواع گاز و بخارات در صنایع مختلف به کار برده می شوند. در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی به نحوۀ عملکرد کمپرسور اسکرو بپردازیم. بدین وسیله هنگام خرید کمپرسور اسکرو، با در اختیار داشتن اطلاعات جامع، بتوانید مناسب ترین ماشین را تهیه نمائید.

شرکت هوامدار به عنوان یکی از کمپانی های معتبر در حوزۀ تأمین دستگاه های کمپرسور هوا فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه بر اساس نیاز بازار و صنعت گران، تجهیزات و قطعات صنعتی چون انواع درایر، مخزن هوای فشرده، کمپرسور اسکرو و غیره را تهیه نموده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید کمپرسور اسکرو و نحوۀ عملکرد آن

خرید کمپرسور اسکرو بر اساس حجم کار و نوع سیستمی که قرار است درون آن از دستگاه کمپرسور استفاده گردد، صورت می گیرد. امروزه کاربرد گستردۀ انواع کمپرسور را می توان در ساخت وسایل خانگی (انواع یخچال، کولر، جاروبرقی و ...)، تجهیزات پزشکی (دریل دندانپزشکی)، صنعت هوایی (تأمین هوای فشرده شده برای موتور توربین هواپیما) و غیره مشاهده نمود.

نحوۀ عملکرد کمپرسور اسکرو همچون پمپ های باد در محیط های تعمیرگاهی می باشد و جهت تولید هوای فشردۀ پیستونی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کمپرسورهای اسکرو با استفاده از روتورهایی که درون آن تعبیه شده است، باعث حرکت دادن سیالات گازی و بخارات در داخل سیلندر می شود و روتورها در جهات مخالف یکدیگر می چرخند و باعث ایجاد خلاء در داخل دستگاه می شود و نهایتاً شرایط مناسبی جهت متراکم سازی گاز موجود در سیلندر را بوجود می آورند. خرید درایر تبریدی را از طریق سایت انجام دهید. 

شرکت هوامدار به عنوان یکی از مجموعه های پیشگام در صنعت عرضۀ قطعات و دستگاه های کمپرسور اسکرو در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد و همواره پاسخگوی سفارشات شما مشتریان گرامی به صورت اینترنتی و یا حضوری می باشند.

 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 581
نمایش همه
علاقه مندی ها ()