پرسلان بر شامل صفحاتی است که با استفاده از آن برش ها انجام می گیرد. در بازار مدل های متنوع صفحه پرسلان بر ها عرضه می شوند که قیمت های مختلفی هم دارند . فروشگاه ابزار مجید با فروش مستقیم پرسلان بر ها ، توانسته قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گیرد.

خرید پرسلان بر با کیفیت و ارزان

برش دستی پرسلان در شرایطی امکان پذیر نبوده و یا به سختی ممکن است. امروزه دیگر از روش های سنتی استفاده نمی شود و افراد روش های جدید را در پیش گرفته اند که استفاده از دستگاه های پرسلان بر است، این دستگاه ها مجهز به صفحات پرسلان بر است و با چرخش و حرکت این صفحات برش بر روی انواع سنگ ها ایجاد خواهد شد.

خرید سرامیک بر و پرسلان بر برای بسیاری از مشاغل ضروری بوده و به خصوص در صنعت ساختمان سازی ، استفاده از پرسلان بر بسیار مشاهده می شود.  پرسلان دارای مزایای بسیاری بوده که موجب شده این سنگ مورد توجه افراد قرار گیرد ، مزایایی همانند زیبایی و تنوع طرح، استحکام بالا، مقاومت در برابر رطوبت و... موجب شده در ساختمان سازی از این سنگ استفاده ی زیادی را داشته باشیم و به همین جهت پرسلان بر های زیادی هم به تولید رسیده اند.  

پرسلان بر مورد نیاز در ساخت و ساز ها بوده و افرادی که در زمینه ی نصب و اجرای سنگ و پرسلان فعالیت دارند این وسیله را خریدار می نمایند. برای تهیه ی پرسلان بر باید به فروشگاه های ابزار آلات ساختمانی مراجعه کنید اما باید در انتخاب فروشگاه دقت لازم را داشته باشید زیرا به دلیل تنوع پرسلان بر در برند ها و کیفیت های مختلف، پرسلان بر تهیه شده دارای کیفیت بالایی باشد، به همین جهت ما به شما ابزار مجید را پیشنهاد می کنیم.

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()