بلور و کریستال از جمله وسایل دکوراتیو و کاربردی است که در صنایع مختلف می تواند محصولات متنوع آن را مشاهده نمود. همانطور که می دانید کاربرد بلور را می توان در صنعت ساخت ظروف آشپزخانه، ظروف شیشه ای لوازم آرایشی و بهداشتی، ساخت روشنایی ها، قطعات شیشه ای خودرو و غیره مشاهده نمود. بنابراین قالب سازی بلور و کریستال گام اولیه جهت تولید محصولات شیشه و کریستال به شمار می رود. امروزه بیش از گذشته شاهد فروش عرضۀ محصولات متنوع بلور و کریستال می باشیم.

گروه صنعتی پارس بلور نیز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ طراحی و قالب سازی بلور و کریستال توانسته است با بهره گیری از تجهیزات و دستگاه های کاملاً پیشرفته موفق به انجام پروژه های متعددی با قیمت ارزان شود.

قالب سازی بلور و کریستال

امروزه متناسب با کالاهای مختلف شیشه و بلور، نیاز به طراحی قالب های متفاوتی است که بتوان آنها را تولید نمود. در واقع تولید محصولات بلور و کریستال با استفاده از قالب های از پیش آماده ساخته می شوند. بنابراین کارخانجات و مجموعه های تولیدی کالاهای شیشه ای صنعتی، زینتی و خانگی نیاز به قالب اولیه بلور و کریستال کالای مورد نظر خود دارند. سپس بتوانند خط تولید محصول مورد نظر خود را انجام دهند.

جهت ساخت محصولات بلور و کریستال و ساخت قالب شیشه چراغ و پروژکتور نیاز به استفاده از قالب آماده است که بتوان مواد اولیۀ تولید شیشه و بلور را درون قالب تزریق نمود و سپس طی فرایند تحت فشار و حرارت بالا و سرد کردن، در نهایت بتوانند بلور و کریستال مورد نظر خود را تولید نموده و به بازار مصرف عرضه نمایند.  

امروزه مجموعه های تولیدی می توانند با مراجعه به گروه صنعتی پارس بلور، سفارش طراحی و قالب سازی بلور و کریستال مورد نظر خود را با قیمت ارزان به این مجموعه واگذار نمایند.

 

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()