کمپرسور اسکرو نوعی دستگاه صنعتی است که جهت تولید هوای فشرده و متراکم در صنایع مختلف به کار برده می شود. دستگاه کمپرسور به نحوی ساخته شده است که با قدرت بالایی هوا را به داخل دستگاه می کشد و سپس طی یک پروسۀ مشخص، هوای فشرده شده را از قسمت خروجی به سیستم انتقال می دهد. به طور کلی فرایند چرخش هوا در داخل کمپرسورهای باد به حالت حلزونی است و بدین وسیله به فشرده سازی هوا کمک می کند. کاربرد گستردۀ دستگاه های کمپرسور اسکرو موجب شده تا برخی از مراکز معتبر در حوزۀ تهیۀ و فروش کمپرسور اسکرو فعالیت داشته باشند و بتوانند نیاز کشور را تأمین نمایند.

در همین راستا، شرکت هوامدار تلاش نموده متناسب با نیاز صنایع مختلف به دستگاه های کمپرسور هوا، بتواند انواع کمپرسور اسکرو، دستگاه های خشک کن هوا، تله آبکیر، دستگاه میکرو فیلتر، قطعات کمپرسور، مخازن هوا و ... را تأمین نموده و در دسترس مشتریان قرار دهند.

فروش کمپرسور اسکرو

فروش کمپرسور اسکرو در مدل های مختلفی انجام می گیرد که می توان به کمپرسور اسکرو با پمپ باد روغنی، کمپرسور اسکرو با پمپ باد بدون روغن و کمپرسور اسکرو تسمه ای اشاره نمود. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند ولی با هدف یک کار مشخص تولید شده اند.

عملکرد دستگاه کمپرسور اسکرو همانند چرخش حلزون است چون مجهز به دو قطعه روتور می باشد که در مخاف یکدیگر حرکت می کنند. با چرخش مداوم و خلاق جهت روتورها، موجب متراکم سازی هوای درون دستگاه می شود و در نهایت هوای فشرده شده از طریق خروجی وارد مخازن هوای فشرده و یا دیگر دستگاه های متصل می شود.

در صورت نیاز به خرید کمپرسور اسکرو می توانید از طریق شرکت هوامدار اقدام نمائید. البته در صورت نداشتن اطلاعات جامع در خصوص انتخاب کمپرسور مناسب می توانید با کارشناسان فنی این مجموعه مشاوره بخواهید. 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 734
نمایش همه
علاقه مندی ها ()