برش لیزر استیل توسط پیشرفته ترین دستگاه های برش لیزر انجام می گیرد. استیل به عنوان یکی فلزات رایجی است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود و نقش مهمی در صنعت ساخت و ساز تجهیزات خانگی، خودروسازی، لوازم دکوراتیو، تجهیزات پزشکی و غیره دارد. از این رو مجموعه هایی که از ورق استیل خام جهت تولید اقلام مختلف استفاده می کنند، می توانند از خدمات مراکز  برش لیزر استیل استفاده نمایند. در ادامۀ متن به اهمیت استفاده از خدمات چنین مجموعه هایی خواهیم پرداخت.

برش لیزر نیک به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در زمینۀ خدمات دهی برش لیزر فلزات فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به ارائه بروزترین خدمات در این حوزه با قیمت ارزان می باشند.

حکاکی و برش لیزر استیل

امروزه با استفاده از دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر، امکان حکاکی هر گونه طرح و نوشته ای بر روی ورق های فولادی امکان پذیر می باشد. بدین ترتیب با استفاده از یک دستگاه می توان در مدت زمان اندک پروسۀ برش فلزات و همچنین حکاکی را بر روی آنها را انجام دهند. فلزات به دلیل استحکام بالایی که دارند، برش آنها نیاز به نیروی زیاد و همچنین ابزارآلات مختلفی دارد.

بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند جهت سرعت بخشیدن به فرآیند ساخت وسایل مختلف از جنس استیل، از امکانات پیشرفتۀ دستگاه های برش لیزر استیل استفاده کنند. دستگاه های برش لیزر در ابعاد مختلف ساخته می شوند و از قیمت بالایی برخوردار هستند. از این رو امکان خرید دستگاه های برش لیزر برای عموم صنعت گران وجود ندارد. از این رو استفاده از خدمات مراکز برش لیزر استیل در تهران می تواند برای شما مقرون به صرفه باشد.

جهت سفارش غیر حضوری خدمات برش لیزر آلومینیوم و برش لیزر استیل می توانید با مجموعۀ برش لیزر نیک تماس بگیرید.

 

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 644
نمایش همه
علاقه مندی ها ()