اینورتر به دستگاهی اطلاع می شود که جهت تبدیل نمودن جریان مستقیم به جریان متناوب در ساخت دستگاه های الکتریکی و برقی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور کلی تولید دستگاه  اینورتر با واحدهای فرکانس، ولتاژ و توان مشخص می شود و متناسب با سیستم های مختلف بر روی مقادیر متفاوتی تنظیم می شوند. همچنین خرید اینورتر به عنوان کنترل کنندۀ از راه دور جهت راه اندازی موتور در دستگاه های الکتریکی به کار برده می شوند. از این رو امکان تغییر فرکانس و ولتاژ ورودی را به منظور راه اندازی الکتروموتور فراهم می سازد.

مجموعۀ صنعت الکتریک با بهره گیری از تخصص افراد مجرب و توانمند در حوزۀ صنعت، توانسته است شرایط مناسبی جهت تأمین و فروش اینورتر و دیگر دستگاه های پرکاربرد کنترل گر جریان الکتریکی برای ساخت دستگاه های صنعتی در صنایع مختلف مهیا سازد. بدین ترتیب صاحبان مشاغل در صنایع الکتریکی جهت تهیۀ انواع اینورتر و دستگاه های مرتبط می توانند با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشند.

فروش اینورتر و کاربرد آن

در واقع فروش انواع اینورتر با اسامی دیگری چون درایو سرعت متغیر VFD، دستگاه درایو سرعت قابل تنظیم، دستگاه درایو فرکانس قابل تنظیم و درایو AC میکرو درایو در سطح بازار صورت می گیرد.

در حالت کلی میزان فرکانس با سرعت موتور در ارتباط می باشد. دستگاه اینورتر به دلیل عدم استفاده از قطعات متحرک در ساخت بسیاری از ابزارآلات و وسایل الکتریکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. البته اینورتر با توجه به کاربردی که دارد، به طور مستقل نیز می تواند در ساخت سیستم های الکترونیکی استفاده شود. به عنوان مثال جهت راه اندازی سیستم های انرژی خورشیدی و منابع تغذیه پشتیبان به کار می رود.

اگر در مجموعه هایی فعالیت دارید که نیاز به خرید اینورتر دارید و در انتخاب مدل مناسب شک دارید، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه صنعت الکتریک مشورت نموده و سپس اقدام به خرید اینورتر مناسب نمائید.

صنعت الکتریک

دفتر مرکزی : تهران - مترو سعدی - خیابان سعدی شمالی  - کوچه بیمه - مجتمع تجاری و اداری پارس - طبقه اول پلاک 23 

تلفن فروش 33981730-021, 09125929028 پست الکترونیک : info@sanatelectric.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 766
نمایش همه
علاقه مندی ها ()