برش لیزر محصول پیشرفت تکنولوژی می باشد و امروزه شاهد کاربرد این نوع خدمات در پیشبرد اهداف صنایع مختلف می باشیم. با استفاده از دستگاه های برش لیزر می توان در مدت زمان اندک، حجم زیادی از ورق های فولادی را مطابق با یک طرح خاص از پیش تعیین شده، با دقت زیادی برش داد. امروزه با ارائه خدمات برش لیزر توانسته اند تحولی بزرگ در صنعت ساخت و ساز کالاهای فولادی و غیر فولادی به وجود آورند، که در ادامۀ مقاله اشاره ای به موارد کاربرد دستگاه های برش لیزر خواهیم داشت.

برش لیزر نیک با تلاش و کوشش فراوان و همچنین استخدام نیروی انسانی فنی و متخصص فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ ارائه خدمات برش لیزر فلزات ادامه دهد.

مزایای اجرای برش لیزر

همانطور که می دانید ساخت کالاهای مشابه بر اساس یک طرح و الگوی مشخص انجام می گیرد. از این رو صنایع مختلفی که در حوزۀ ساخت محصولات متنوع فعالیت می کنند، همواره در تلاش بودند که بتوانند به بهترین شکل ممکن پروسۀ برش و ساخت کالا را انجام دهند. انجام فرآیند برش ورق های فولادی بسیار زمانبر بود و این مسئله برای کارفرمایان هزینه بر بوده ولی با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های برش لیزر توانسته اند تحولی شگرف در صنعت طراحی و ساخت تجهیزات یک طرح و مشابه بوجود آورند. کاربرد گستردۀ خدمات برش لیزر را می توان در صنایع خودروسازی، ساخت ظروف آشپزخانه، صنایع هوا فضا، صنایع نظامی، تولید لوازم خانگی و غیره مشاهده نمود. با استفاده از دستگاه برش لیزر توانسته اند فرآیند ساخت یک کالا را در مدت زمان اندک و قیمت ارزان تر انجام دهند.  خدمات برش لیزر مس توسط این مرکز ارائه می گردد.

مجموعۀ برش لیزر نیک با تأمین دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر توانسته است به عنوان یکی از مجموعه های فعال و متمرکز در زمینۀ طراحی و انجام برش لیزر در تهران به فعالیت خود ادامه می دهند.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()