برش لیزر برنج یک نیاز در صنعت به شمار می آید چون محصولات متنوعی را می توان در سطح بازار مشاهده نمود که از جنس برنج ساخته شده اند. تولید لوازم خانگی، ظروف آشپزخانه، وسایل تزئینی و دکوراتیو، ساخت فشنگ اسلحه، صنعت خودروسازی، صنعت کشتی سازی، ساخت زیورآلات و ... برخی از مواردی هستند که کاربرد آلیاژ برنج را می توان به وفور مشاهده نمود. با توجه به گسترش کابرد این نوع آلیاژ، دستگاه  برش لیزر برنج می تواند بسیار در سرعت بخشیدن جهت ساخت محصولات بسیار اثربخش باشد.

برش لیزر نیک به منظور توسعۀ صنعت داخل، اقدام به واردات و تأمین دستگاه های پیشرفته برش لیزر در مدل های مختلف نمود. بدین ترتیب بتوانند خدمتی به جامعۀ صنعت گران در داخل کشور نمایند. چرا که تأمین دستگاه های برش لیزر برنج و غیره بسیار گران قیمت می باشد.

اجرای انواع برش لیزر برنج

برنج به عنوان یکی از آلیاژهای رایج در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود چون به عنوان یکی از آلیاژهای مقاوم با خاصیت چکش خواری برخوردار می باشد. در واقع ورق برنج را می توان با استفاده از ابزارآلات خاص در طرح های متنوعی قلم زنی نمود. بدین ترتیب شاهد کاربرد گستردۀ این نوع فلز در ساخت وسایل مختلف در صنایع مختلف می باشیم. بدین ترتیب صنعت گران جهت ساخت تجهیزات برنجی در مدت زمان اندک می توانند از خدمات برش لیزر برنج استفاده نمایند. امروزه صنعت گران مختلفی می توانند از تکنولوژی پیشرفتۀ دستگاه های برش لیزر جهت حکاکی و برش ورق های برنجی با ضخامت متنوع استفاده نمایند.  

قیمت خدمات برش لیزر استیل و برنج بر اساس عوامل متعددی همچون طرح، ضخامت ورق و تعداد قطعات اشاره نمود.

امروزه شاهد توسعۀ صنایع مختلف در سطح کشور می باشیم که عامل اصلی این پیشرفت می تواند با خدمات برش لیزر فلزات که توسط مجموعۀ برش لیزر نیک ارائه داده می شود، مرتبط باشد.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 710
نمایش همه
علاقه مندی ها ()