پرسلان بر از دیگر دستگاه های پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی محسوب می شود. پرسلان نوعی سرامیک و کاشی به شمار می رود و کاربرد گستردۀ آن را در امور ساختمان سازی به وفور مشاهده نموده اید. همانطور که می دانید پرسلان در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند و جهت استفاده از آنها در نمای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان نیاز به دستگاه پرسلان بر است. قصود از پرسلان بر ، صفحات پرسلان بر با ضخامت های مختلف می باشد که با استفاده از دستگاه های فرز امکان برش قطعات پرسلان را با دقت بالا فراهم می سازد.

فروشگاه ابزار مجید با امکاناتی که در اختیار دارد، کسب و کار مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش دیسک های پرسلان بر، سرامیک بر، گرانیت بر و غیره با برندهای معتبر با قیمت مناسب فراهم نموده است.

خرید دیسک پرسلان بر و ویژگی آن

یکی از برندهای معتبر و پرفروش دیسک های پرسلان بر زنجیری کینگ لیون است که در ابعاد مینی 11.5 سانت، متوسط 18 سانت و 23 سانت جهت استفاده با دستگاه فرز دستی و یا فرز آبی با سایزهای 25 و 30 سانت به کار برده می شوند. لازم به ذکر است که سگمنت این تیغه از مدل به هم پیوسته و به صورت زنجیری است که با تکنولوژی روز طراحی و ساخته شده اند. بدین ترتیب به سهولت و بدون نگرانی می توان سرامیک پرسلان را بدون ایجاد لب پریدگی برش زد.

قیمت پرسلان بر بر اساس برند، مدل و سایز ان مشخص می شود. بدین ترتیب متناسب با قطر سرامیک پرسلان می توانید مناسب ترین صفحه را انتخاب نموده و با قیمت ارزان تهیه نمائید.

جهت خرید  سرامیک بر و پرسلان بر می توانید به فروشگاه ابزار مجید مراجعه نموده و پس از مقایسه محصولات و مشورت نمودن با کارشناسان فروش می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()