داکرومت نوعی مواد شیمیایی است که جهت پوشش دهی متریال از جنس فلز در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. پوشش داکرومت به نحوی تهیه شده است که مقاومت بالایی برابر خوردگی، گرما و حرارت بالا در طولانی مدت خواهد داشت. استفاده از پوشش   داکرومت  موجب افزایش طول عمر قطعات فلزی به کار رفته در صنایع مختلف می گردد. میزان مقاومت این نوع پوشش ضد زنگ نسبت به پوشش های الکترو گالوانیزه بیشتر می باشد و به همین دلیل صنعت گران از این نوع پوشش به میزان قابل توجهی استقبال نموده اند.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار با در اختیار داشتن مهندسین مجرب توانسته اند موفق به تولید مواد داکرومت با خواص ضد زنگ شوند. بدین وسیله بتوانند راهکار مناسبی جهت افزایش دوام قطعات فلزی به کار رفته در ساخت تجهیزات صنعتی که در معرض رطوبت و آب قرار می گیرند، مهیا سازند.

کاربرد پوشش داکرومت

همانطور که می دانید امروزه کاربرد گستردۀ مواد داکرومت را جهت پوشش دهی قطعات فلزی می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. استفاده از مواد داکرومت در متریال مختلف مشاهده می شود چون ماشین آلات، تجهیزات و دستگاه های صنعتی که در معرض رطوبت قرار گرفته می شوند، با گذشت زمان دچار خوردگی می شوند. بنابراین با پیشرفت تکنولوژی توانسته اند تغییرات قابل توجهی در صنایع مختلف بوجود آورند.

پوشش دهی داکرومت موجب افزایش مقاومت خوردگی گالوانیک آلومینیوم می شود. از این رو پیچ های آلومینیومی که دارای روکش داکرومت هستند، مقاومت بیشتری نسبت به خوردگی خواهند داشت. نکتۀ مهم که در رابطه با امور پوشش کاری داکرومت وجود دارد، عدم استفاده از مواد اسیدی موجب جلوگیری از تردی هیدروژنی قطعات فلزی می شود. در این صورت می توانید سطح کیفیت محصولات فلزی را ارتقاء ببخشید.

جهت استفاده از خدمات پوشش کاری مواد داکرومت و خرید مواد پوششی فلیک های روی می توانید از تجربیات مجموعۀ پوشش پارس با قیمت ارزان استفاده نمائید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()