دستگاه تصفیه آب صنعتی یکی از سیستم های صنعتی است که کاربرد عمده ای در صنایع مختلف دارد. همانطور که می دانید صنایع مختلف جهت تولید محصولات خود نیاز به استفاده از آب تصفیه شده می باشد که بتوانند با کیفیت بالا محصولات خود را تولید نمایند. راه اندازی سیستم تصفیه آب و فاضلاب نیاز به تیم کاری مجرب دارد که بتوانند به شیوه ای صحیح این سیستم را راه اندازی نمایند. از این رو با سفارش  دستگاه تصفیه آب صنعتی می توان کنترل بر روی میزان مصرف آب و ارتقاء کیفیت آب داشت.

شرکت اطلس آب به عنوان یکی از سازندگان و مجریان فنی در حوزۀ اجرا و نصب دستگاه های تصفیه آب صنعتی، تصفیه آب استخر، تصفیه آب و فاضلاب و غیره می باشند. با در اختیار داشتن کادر مجرب و توانمند همواره قادر به ارائه بهترین خدمات به صنعتگران می باشند.

سفارش دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی در مقیاس مختلف تهیه شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این دستگاه با عنوان دستگاه آب شیرین کن نیز شناخته می شود. صنایع مختلف می توانند جهت تأمین آب شیرین برای تهیۀ مواد غذایی، انواع نوشیدنی و غیره نیاز به تأمین دستگاه تصفیه آب صنعتی دارند. مکانیزم اجرای مراحل دستگاه تصفیه آب صنعتی مشابه یکدیگر می باشد. تفاوت قابل توجه میان آنها کیفیت آب خام می باشد که نیاز به تصفیه دارد. از این رو متناسب با کیفیت آب می توان دستگاه تصفیه آب صنعتی مناسب تهیه نمود.

سطح کیفیت آب خام ورودی، برند تجهیزات استفاده شده در سیستم و میزان تی دی اس آب خروجی مصرفی از موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی خواهد داشت.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی و خانگی می توانید با مجموعۀ اطلس آب تماس گرفته و مشورت رایگان داشته باشید.

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 615
نمایش همه
علاقه مندی ها ()