کلرزن مایع مهمترین دستگاه جهت راه اندازی سیستم ضد عفونی و گند زدایی می باشد. با استفاده از دستگاه کلریناتور می توان میکروب و مواد باکتری و قارچ موجود در آب را حذف نمود و بدین وسیله آب را عاری از هر گونه مواد مضر نمایند. به طور کلی پکیج تزریق کلر مایع کلریناتور از جمله دستگاه های پرکاربرد در سیستم تصفیه آب جهت گند زدایی آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این متن قصد داریم به نحوۀ عملکرد دستگاه کلرزن مایع بپردازیم تا کمی بر اطلاعات شما افزوده باشیم و در صورت نیاز به خرید کلریناتور، با آگاهی کامل اقدام نمائید.

شرکت اطلس آب به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ ساخت و اجرای پکیج های تصفیه آب و تجهیزات سیستم تصفیه آب و فاضلاب در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و قادر به عرضۀ محصولات و خدمات به مشتریان در سرتاسر کشور می باشند.

نحوۀ عملکرد پکیج کلرزن مایع

هدف از طراحی و ساخت پکیج کلرزن مایع از بین بردن آلودگی های آب می باشد. در واقع با استفاده از این پکیج می توان به میزان قابل توجهی آب را تصفیه نمود و از آن استفاده نمود. استفاده از دستگاه کلرزن مایع یا کلریناتور دوبلکس در راه اندازی سیستم های گند زدایی تصفیه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه می توان از این امکان به بهترین شکل ممکن استفاده نمود. نکات متعددی در حوزۀ راه اندازی پکیج کلرزن مایع وجود دارد که در این میکرو مقاله نمی گنجد در رابطه با آنها بپردازیم بلکه اشارۀ مختصری به اهمیت کاربرد دستگاه کلریناتور پرداختیم. بدین ترتیب شما از هدف کلی به کار بردن دستگاه تزریق کلرزن مایع در پکیج های تصفیه آب صنعتی و خانگی مطلع گردید.

اگر قصد راه اندازی پکیج تصفیه آب و فاضلاب متناسب با مجموعه ای که دارید، می توانید از تخصص و تجربیات تیم کارشناسان فنی و مهندسی مجموعۀ اطلس آب استفاده نمائید.

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 533
نمایش همه
علاقه مندی ها ()