قالب سازی شیشه و بلور نقش بسزایی بر روی کیفیت محصولات بلورجات دارد. امروزه با قدم زدن در سطح بازار عرضۀ شیشه و کریستال می توان تنوع بالای این محصولات را مشاهده نمود که نتیجۀ صنعت قالب سازی شیشه و بلور توسط برخی از گروه های صنعتی است که به صورت حرفه ای اجرا می شود. در امور خرید شیشه و بلورجات، بانوان نکته سنج هستند و ظرافتی که در طراحی این نوع محصولات به کار رفته باشد، می تواند عامل مهم جهت فروش یک محصول گردد.

گروه صنعتی پارس بلور از ابتدا فعالیت مجموعۀ خود را در راستای قالب سازی شیشه و بلورجات آغاز نموده است. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار با بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و خلاق به کمک دستگاه های پیشرفته، قادر به طراحی و ساخت انواع قالب شیشه و کریستال در طرح های متنوع می باشند.

سفارش اینترنتی قالب سازی شیشه و بلور

به طور کلی جهت قالب سازی شیشه و بلور نیاز به استفاده از تجهیزات پیشرفته ای است که امکان طراحی سه بعدی را علاوه بر طراحی دو بعدی نمونه کارها را در نرم افزارهای گرافیکی فراهم نماید. در همین راستا، سال های اخیر شاهد عرضۀ  شیشه و کریستال در طرح های زیبا و شکیل با قیمت مناسب می باشیم. امروزه در صنایع قالب سازی بلور و شیشه شاهد خلاقیت افرادی هستیم که علاقه مند به این حرفه هستند. در واقع از امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به ساخت انواع قاب شیشه و کریستال به صورت سه بعدی می باشند. ارزش و بهای محصولات بستگی به کیفیت قالب خواهد داشت. قالب سازی شیشه و بلور بی عیب و نقص در نهایت یک محصول با کیفیت به شما تحویل می دهد و ارزش سرمایه گذاری را داشته است.

مجموعۀ پارس بلور دارای سابقۀ درخشان در صنعت قالب سازی است و دارای رزومۀ کاری موفق در این حوزه می باشد و امکان سفارش اینترنتی قالب سازی شیشه و بلور را برای عموم مشتریان فراهم نموده است.

 پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 715
نمایش همه
علاقه مندی ها ()