دستگاه تصفیه آب صنعتی از مهمترین و کاربردی ترین دستگاه هایی است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. هدف اصلی از طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی، تصفیه آب با حجم بیشتر از مصارف خانگی است. البته به دستگاه های تصفیه آب در حجم متوسط و کم، دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی اطلاق می شود. بدین ترتیب شرکت ها و مؤسسات مختلف که نیازمند به راه اندازی تصفیه خانه می باشند، می توانند با سفارش دستگاه تصفیه آب صنعتی ، آب مورد نیاز مجموعۀ خود را با کیفیت بالا تهیه نمایند.

شرکت اطلس آب به دلیل نوع فعالیتی که انجام می دهد، قادر به طراحی، ساخت و نصب دستگاه های تصفیه آب صنعتی با کیفیت بالا می باشند. بدین ترتیب کارخانجات جهت راه اندازی سیستم تصفیه خانه از تجربیات و دانش این مجموعۀ مجرب و حرفه ای استفاده نمایند.

طراحی و نصب دستگاه تصفیه آب صنعتی

با نصب دستگاه های تصفیه آب صنعتی می توان آب هایی که دارای ناخالصی هستند را به آب شیرین و تصفیه شده تبدیل نمود و مجدداً از آنها استفاده نمود. در واقع به دستگاه های تصفیه آب صنعتی، دستگاه آب شیرین کن نیز اطلاق می شود. متناسب با ظرفیت سیستم، می توان از مزایای دستگاه تصفیه آب صنعتی و یا خانگی استفاده نمود.

اجزای اصلی دستگاه تصفیه آب صنعتی عبارتند از پمپ آب خام ورودی، سیستم پیش تصقیه، پمپ هایپرشر، پرشر وسل و فیلتر ممبران، ابزار دقیق و کنترل کننده، سیستم تزریق آنتی اسکالانت، سیستم شستشوی شیمیایی و ... می باشد. البته هر کدام از قطعات متناسب با حجم و ظرفیت دستگاه تصفیه آب، می تواند دارای مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر باشد.

جهت راه اندازی پکیج دستگاه های تصفیه آب صنعتی می توانید از تخصص و تجربیات شرکت اطلس آب بهره گیرید. جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی می توانید با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 621
نمایش همه
علاقه مندی ها ()