داکرومت نوعی مواد شیمیایی است که جهت پوشش قطعات فلزی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به دلیل ماهیتی که مواد داکرومات دارند، نقش بسزایی در صنعت دارد و بسیار ارزشمند می باشد. در واقع مواد  داکرومت  به دلیل نوع ساختاری که دارد، مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا و اکسیداسیون دارد. از این رو صنایعی که در حوزۀ ساخت قطعات فلزی فعالیت دارند، جهت مقاوم سازی و ضد اکسید نمودن قطعات، می توانند از مزایای پوشش دهی داکرومت بهره مند شوند. با توجه به هزینۀ بالایی که اجرای پروسۀ آبکاری داکرومات دارد، تمامی صنایع فضا و هزینۀ اجرای این کار را ندارند. از این رو تنها برخی از شرکت ها به صورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات آبکاری قطعات فلزی می نمایند.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار نیز جزء یکی از مجموعه های مجرب در عرصۀ اجرای خدمات پوشش داکرومت در تهران و شهرستان ها می باشند.

کاربرد عمدۀ داکرومت

کاربرد عمدۀ داکرومت را می توان در صنعت ساختمان سازی، پل سازی، سد سازی، نظامی، صنایع دریایی، صنایع هواپیمایی و ... مشاهده نمود. به عنوان مثال کلیۀ پیچ و مهره هایی که جهت ساخت قطعات و دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند با مواد داکرومت که دارای قابلیت ضد خوردگی هستند، پوشش داده می شوند. روی و آلومینیوم از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ مواد داکرومت محسوب می شوند که مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا و اکسیداسیون دارد.

بدین ترتیب مهندسین صنایع مختلف جهت استحکام سازی قطعات فلزی، تلاش می کنند از چنین امکاناتی جهت افزایش مقاومت تجهیزات و دستگاه های فلزی استفاده نمایند.

قیمت فروش مواد پوششی فلیک های روی و داکرومت به تعداد لایه و میزان ضخامت آبکاری مواد داکرومت دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اجرای کار و قیمت پوشش داکرومت می توانید با دفتر مرکزی مجموعۀ پوشش پارس تماس حاصل فرمائید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()