سختی گیر رزینی از دیگر قطعات مورد نیاز در سیستم های تصفیه آب محسوب می شود. دستگاه سختی گیر رزینی به منظور از بین بردن املاح طبیعی و سنگین موجود در آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. به عبارتی آب در حالت طبیعی دارای مواد معدنی کلسیم، منیزیم و غیره می باشند که امکان آشامیدن آب را برای افراد دشوار می کند و استفاده بیش از اندازه از این مواد، می تواند با گذشت زمان مشکلاتی را برای افراد بوجود آورد. بدین ترتیب درون پکیج های تصفیه آب و فاضلاب از مزایای دستگاه سختی گیر رزینی با مشخصات فنی متفاوت بهره گرفته می شود.

شرکت اطلس آب دارای سابقۀ فعالیت طولانی در حوزۀ تأمین و ساخت دستگاه و پکیج های تصفیه آب در تهران فعالیت می کند.

اهمیت کاربرد دستگاه سختی گیر رزینی FRP

دستگاه سختی گیری رزینی FRP از جمله دستگاه های پرکاربرد در این حوزه محسوب می شود. این دستگاه به نوعی دستگاه رسوب گیر می باشد و به آن نرم کننده آب نیز اطلاق می شود. حذف ناخالصی آب توسط دانه های رزین موجود در دستگاه صورت می گیرد. در واقع عبور آب با فشار بالا از میان دانه های رزینی موجب جذب ناخالصی ها و املاح به مواد رزینی می شود و بدین ترتیب می توانند حذف املاح موجود در آب را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند.

عدم رسیدگی به این موضوع، می تواند در بلند مدت موجب ایجاد رسوب در مسیر لوله شود و تأثیر مستقیم بر روی ظرفیت میزان آب قسمت خروجی خواهد داشت. در واقع فشار انتقال آب کاهش پیدا می کند. خرید  سختی گیر رزینی FRP به منظور تجهیز نمودن دستگاه های تصفیۀ آب و فاضلاب با ظرفیت های مختلف صورت می گیرد.

جهت سفارش انواع سختی گیر رزینی با ظرفیت خروجی متفاوت می توانید با کارشناسان فروش شرکت اطلس آب تماس حاصل فرمائید.

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 672
نمایش همه
علاقه مندی ها ()