داکرومات نوعی مواد شیمیایی است که به عنوان پوشش بر روی مواد فلزی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این نوع مواد دارای کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف می باشد و از ارزش بالایی برخوردار است. مواد  داکرومات از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و حرارت برخوردار می باشد. همانطور که می دانید مواد فلزی با برخورد به آب و رطوبت دچار خوردگی می شوند و این مسئله بر روی مقاومت قطعات فلزی تأثیر منفی می گذارد. محلول داکرومات متشکل از مواد تفلونی، ذرات ریز روی، آلومینیوم و غیره می باشد که هر کدام از آنها به شکل مواد غیر محلول در آب به عنوان چسب مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

اگر نیازمند به دریافت خدمات پوشش داکرومات برای تجهیزات فلزی موجود در صنایع خود می باشید، می توانید از خدمات شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار بهره مند گردید. این مجموعه به صورت تخصصی فعالیت خود را در حوزۀ پوشش دهی قطعات فلزی آغاز نموده است.

اهمیت پوشش دهی داکرومات

با توجه به مطالبی که بدان ذکر نمودیم، انجام پوشش داکرومات برای قطعات فلزی لازم و ضروری است چون باعث افزایش دوام و مقاومت آنها می شود.

با توجه به کاربرد گسترده ای که از قطعات پیچ، مهره، واشر، شیرآلات و اتصالات فلزی و ... در صنایع مختلف جهت ساخت تجهیزات، قطعات، دستگاه ها و سیستم های تأسیساتی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اجرای پوشش داکرومات برای این نوع قطعات فلزی باعث جلوگیری از خوردگی آنها می شود. بدین ترتیب می توانند دوام سازه های فولادی را افزایش دهند. مواد داکرومات دارای تحمل دمای بالای 100 درجه سانتیگراد نیز می باشند و باعث خشک شدن مواد بر روی قطعات فلزی می شود.

جهت سفارش  خرید لاک رزوه و پوشش داکرومت می توانید به مجموعۀ پوشش پارس مراجعه نمائید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 996
نمایش همه
علاقه مندی ها ()