جهت ساخت بلورجات نیاز به فناوری قالب سازی شیشه و بلور است. روش های سنتی ساخت شیشه بسیار زمانبر است و این مسئله موجب شده تا تولید کنندگان محصولات شیشه آلات با بهره گیری از تکنولوژی روز بتوانند انواع قالب در طرح و اندازه های مختلف ساخته و از آنها جهت تولید محصولات جدید شیشه آلات و بلورجات در صنایع مختلف استفاده نمایند. امروزه کاربرد شیشه را می توان در اجرای پروژه های تولید وسایل نورپردازی به وفور دید که می توانند با سفارش  قالب سازی شیشه و بلور پروسۀ تولید محصولات خود را توسعه ببخشند.

گروه صنعتی پارس بلور با تأمین کلیۀ تجهیزات و استخدام نیروی انسانی متخصص، توانسته اند نوع فعالیت خود را در حوزۀ قالب سازی تأسیس نموده و با گذشت زمان و بهره گیری از فناوری و دانش روز دنیا، با استفاده از ابزارآلات پیشرفته اقدام به قالب سازی سه بعدی شیشه و بلور و دیگر انواع قالب صنعتی نمایند.

سفارش قالب سازی جدید شیشه و بلور

امروزه صنعت قالب سازی شیشه و بلور تحول بزرگی نموده است که در نتیجۀ این موضوع می توانیم شاهد تولید و عرضۀ محصولات متنوع در حوزۀ بلور، کریستال و شیشه باشیم. قطعاً افزایش سطح کیفی قالب سازی شیشه می تواند سطح کیفیت محصولات تولید شده را بهبود ببخشد و نقش اساسی در فروش اقلام خواهد داشت.

اجرای  قالب سازی بلور با دستگاه های پیشرفته همچون پرینترهای سه بعدی، می تواند سرعت زمان ساخت قالب را کاهش دهد. علاوه بر آنکه فرد می تواند پس از مشاهدۀ نمونۀ اولیه، قالب سازی نهایی را بر اساس آن اجرایی نمایند. امروزه شرکت های تولید کنندۀ  شیشه و بلور می توانند جهت تولید محصولات جدید، سفارش قالب سازی شیشه و بلور در طرح های مدرن و امروزی را به مراکز قالب سازی دهند.

جهت اطلاع از نحوۀ سفارش و نوع قالب سازی شیشه و بلور می توانید از تجربیات مجموعۀ پارس بلور بهره گیرید.

 

 پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 545
نمایش همه
علاقه مندی ها ()