کنتاکتور یکی از تجهیزات برقی است که در ولتاژ های مختلف ارائه می‌شود. کنتاکتور abb و وسیله‌ ای برای کلید زنی مدار جهت خاموش و روشن کردن آن است. کنتاکتور abb می‌ تواند در جریان وسیعی از آمپراژ ها را تحت پوشش قرار دهد و برای انواع جریان مورد استفاده قرار گیرد. پایا برق یکی از عرضه کنندگان کنتاکتور abb و سایر تجهیزات سیستم های برقی در کشورمان است که می‌ توانند این وسیله را در نوع اصلی و با کیفیت به شما عرضه نماید و شما با مراجعه به سایت پایا برق می توانید تجهیزات الکترونیکی را به صورت اینترنتی نیز خریداری نمایید.

عملکرد کنتاکتور abb

در واقع کنتاکتور abb به منظور قطع و وصل کردن جریان الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد.در زمانی که جریان الکتریکی از یک کنتاکتور abb عبور می کند ، یک میدان مغناطیسی قوی را ایجاد کرده و این میدان مغناطیسی باعث می شود که آرمیچر به سمت بوبین یا سیم پیچ برود. این عمل باعث یک قوس الکتریکی می شود و در نهایت جریان الکتریکی از یک کنتاکت به سمت دستگاهی می‌ رود که کنتاکتور در آن قرار گرفته شده و به سمت آن در واقع هدایت می شود. فروشگاه پایا برق سال هاست در زمینه فروش تجهیزات الکترونیکی مانند فروش خازن فراکو و... فعالیت داشته و می تواند انواع تجهیزات الکترونیکی از جمله کنتاکتور abb را در بهترین کیفیت به شما ارائه کند.

فروش کنتاکتور abb با قیمت ارزان

کنتاکتور ها باید در نوع اصلی و باکیفیت خریداری شوند به همین جهت به شما برند abb را پیشنهاد می کنیم.کنتاکتور abb توسط فروشندگان مختلفی به فروش می رسد که خرید از مراکز معتبر بسیار مهم است زیرا کنتاکتور در سیستم های الکتریکی نقش مهمی دارد و اگر در نوع بی کیفیت استفاده شود می تواند صدمات زیادی را به سیستم و دستگاه های برقی ایجاد کند.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 776
نمایش همه
علاقه مندی ها ()