داکرومت از جمله مواد با کیفیتی است که به عنوان پوشش دهی قطعات فلزی به کار برده می شوند. با توجه به اینکه اکثر قطعات و تجهیزات فلزی در شرایط محیطی مختلف قرار گرفته می شوند، هر لحظه امکان پوسیدگی و خوردگی برای چنین متریالی وجود دارد.

با توجه به گستردگی کاربرد قطعات فلزی در امور ساخت و ساز در اجرای پروژه های مختلف، تهیۀ پوشش داکرومت از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار یکی دیگر از مراکز پیشرو در حوزۀ تهیه و اجرای آبکاری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه متشکل از پرسنل اداری مجرب است که با بهره گیری از مواد اولیۀ با کیفیت قادر به ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

اجرای آبکاری داکرومات با حداقل قیمت

اجرای آبکاری داکرومات به منظور اهداف مختلف صورت می گیرد. خرید مواد داکرومت جهت پوشاندن قطعات فلزی برای صنایع تولید کنندۀ دستگاه های فلزی ضرورت دارد.

پوشش داکرومت از عناصر آلومینیومی تشکیل شده است که دارای خاصیت ضد اکسید می باشد که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند. ساختار کروماته در دمای معینی تعییر پیدا می کند و بدین وسیله آبکاری قطعات فلزی با داکرومت، می تواند آنها را از اکسید شدن در برابر رطوبت ایمن نگه دارد.

معمولاً ماهیت آّکاری داکرومات، قدرت تحمل حرارت بالا تا دمای 300 درجه سانتی گراد را دارد. از این رو در صنعت ساخت و ساز تجهیزات فلزی، خرید مواد داکرومت جهت اجرای پروسۀ پوشش دهی داکرومت قطعات فلزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

گسترش کاربرد پوشش دهی مواد داکرومت را می توانید در امور آبکاری پیچ و مهره، قطعات خودرو، اتصالات صنعتی، انواع شیرآلات، تجهیزات دکوراتیو و ... مشاهده نمود.

جهت اجرای آبکاری قطعات فلزی با مواد داکرومت و  خرید لاک رزوه می توانید از تخصص و تجربیات مجموعۀ پوشش پارس بهره مند گردید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()