شیرآلات استنلس استیل یکی از محصولات بسیار پرفروش مرکز تجارت استیل راد می باشد که این محصولات برای صنایع مختلف کاربرد دارند و برای مصارف گوناگون خریداری می‌شوند.  شیرآلات استنلس استیل به دلیل ویژگی های بسیار خوبش برای سیالات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. استنلس استیل به دلیل ماهیت ضد زنگ و ضد خوردگی بسیار مناسب برای انواع کاربرد های گوناگون بوده و به دلیل تنوع بسیار بالا، این قطعات با توجه به ساختار لوله ها برای انتقال سیالات و گازها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای شیرآلات استنلس استیل

با توجه به موارد گفته شده ، شیرآلات استنلس استیل ضد خوردگی و ضد زنگ خوردگی می باشند و همچنین این قطعات بسیار مقاوم در برابر خوردگی سیالات هستند.سیالاتی که در صنایع انتقال داده می‌شوند هر یک از مواد گوناگون از جمله مواد شیمیایی ، گاز و غیره تشکیل شده اند که در صورتی که شیر آلات مورد استفاده خاصیت خورندگی داشته باشد ، به سرعت با این مواد واکنش نشان می دهد و دوام کافی را نخواهد داشت و به سرعت آسیب می بیند اما یکی از مزایای بسیار خوب شیرآلات استنلس استیل ضد خورندگی آن بوده و با مواد مختلف واکنش نشان نمی دهد. فروش اتصالات استنلس استیل توسط شرکت تجارت استیل راد با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا عرضه می شود.

کاربرد شیرآلات استنلس استیل

  • صنایع داروسازی
  • صنایع مواد غذایی
  • صنایع بهداشتی
  • صنایع شیمیایی
  • صنعت نفت و گاز و پتروشیمی
  • نیروگاه

و ....

بهداشتی بودن شیرآلات استنلس استیل از موارد مهمی است که برای تولید مواد غذایی نیز می‌توان از شیرآلات استنلس استیل به زیر بهره برد و بدون هیچ آسیبی به مواد غذایی از آن استفاده کرد.همچنین در بخش داروسازی نیز استفاده از اتصالات و شیرآلات استنلس استیل بسیار مشاهده شده و این نوع قطعات بسیار بهترین گزینه برای این صنایع می باشد.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()