ورق برنج یکی از ورق های فلزی رایج در بازار به شمار می رود که با استفاده از آن می توانند محصولات متنوعی را در صنایع مختلف تولید نمایند. با توجه به گستردگی کاربرد ورق برنج در ساخت کالاهای مختلف، استفاده از خدمات  برش لیزر برنج می تواند سرعت پروسۀ تولید محصولات را نسبت به روش های سنتی بهبود می بخشد. به طور کلی پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده تا صنایع تولیدی بتوانند کالاهای متعددی را در مدت زمان اندک تولید و روانۀ بازار نمایند.

از دیگر خدمات مهمی که توسط مجموعۀ برش لیزر نیک به صنایع کسب و کار ارائه داده می شود، می توان به خدمات حکاکی و برش لیزر برنج اشاره نمود. این مرکز مجهز به دستگاه های کاملاً پیشرفتۀ سی ان سی است که می توانند ورق های آلیاژ برنج را مطابق با الگوهای پیچیده برش داده و در اختیار صنایع مختلف قرار دهند.

ارائه خدمات برش لیزر ورق برنج در تهران

تا کنون کاربرد ورق برنج را در تولید ظروف آشپزخانه، کالاهای فلزی تزئینی، ساخت اسلحه و مهمات جنگی، صنایع کشتی سازی، صنعت خودروسازی، هواپیماسازی، دستگاه های الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، قطعات صنعتی و ... مشاهده نموده اید. در همین راستا مراکز ارائه دهندۀ خدمات برش لیزر، با تجهیز نمودن مجموعۀ خود به دستگاه های پیشرفته و مدرن، توانسته اند خدمات برش لیزر برنج نیز به صاحبان صنایع ارائه دهند.

بدون شک استفاده از دستگاه برش لیزر برنج در تهران به صنایع مختلف کمک می کند که بتوانند بر تنوع محصولات فلزی، ارتقاء سطح کیفیت محصولات و افزایش فروش کالاها تمرکز داشته باشند. بدیهی است، مرکز برش لیزر نیک همواره در تلاش برای ارائه انواع خدمات برش لیزر مس و برش لیزر فلزات به مشتریان در سراسر کشور می باشند و مشتری مداری از اهداف اصلی خدمات این مجموعۀ معتبر به شمار می رود.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()