برش لیزر از جمله تکنولوژی های جدید عصر مدرن محسوب می شود. همانطور که می دانید جهت تولید یک محصول فلزی نیاز به استفاده از ورق های فولادی است که بتوان بر روی آنها الگوی کالاها را ترسیم و سپس برش دهند و شرایط را برای ساخت محصولات فلزی مهیا سازند. پیشرفت فناوری موجب اختراع دستگاه برش لیزر فلزات شده است که با بهره گیری از این دستگاه می توانند انواع ورق فولادی با ضخامت متفاوت با سرعت بالایی در طرح های متنوع برش دهند. استفاده از خدمات برش لیزر که توسط مرکز برش لیزر نیک در اختیار صنایع مختلف قرار گرفته می شود، می تواند شرایط را برای توسعۀ فعالیت صنعت گران فراهم آورد.

شیوۀ حکاکی و برش لیزر فلزات

استقبال گستردۀ صنایع مختلف از دستگاه برش لیزر به دلیل سرعت بالای دستگاه و کیفیت خوب اجرای برش لیزر و حکاکی بر روی ورق فولادی مانند برش لیزر آلومینیوم می باشد. لیزر از جمله تکنولوژی های جدید است که با ورود آن به بازار توانسته تحولی عظیم در صنایع مختلف بوجود آورد و بستر برای تولید انواع محصول فلزی در طرح های متنوع فراهم شده است. نکتۀ مهم و اساسی که جهت استفاده از دستگاه برش لیزر در نظر گرفته می شود، نوع جنس متریال مطرح می باشد.

عمدتاً دستگاه برش لیزر جهت برش متریالی از جمله مقوا، کاغذ، چوب، ام دی اف، ورق پلکسی گلاس، چرم، نمد، یونولیت، فوم و همچنین فلزات مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور کلی هدف از کاربرد دستگاه برش لیزر، سرعت بخشیدن به پروسۀ تولید محصولات با متریال مختلف می باشد. استفاده از خدمات برش لیزر، سطح کیفیت و دقت در برش ورق فلزات افزایش پیدا می کند. در نتیجه صنایع تولیدی، قادر به تولید و عرضۀ محصولات با کیفیت در طرح های شیک و متنوع با قیمت ارزان می باشند. مجموعۀ برش لیزر نیک با در اختیار داشتن دستگاه های پیشرفته برش لیزر فلزات همواره آمادۀ خدمات رسانی به صاحبان کسب و کارهای مختلف در سراسر کشور می باشند.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 584
نمایش همه
علاقه مندی ها ()