برش لیزر آلومینیوم به عنوان یکی از تکنولوژی های روز دنیا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه بیش از گذشته از تکنولوژی دستگاه های برش لیزر جهت برش بهینۀ ورق های فولادی استفاده می شود. به نوعی در گذشته جهت برش ورق های فلزات و تهیۀ محصولات ممکن بود ضایعات بسیاری بوجود آید ولی در حال حاضر ساخت دستگاه های پیشرفته برش لیزر آلومینیوم توانسته مانع از این اتفاق شود و به طور کامل می توان از قسمت های مختلف ورق آلومینیوم استفاده نمایند.

برش لیزر نیک یکی از مراکز شناخته شده در زمینۀ خدمات برش لیزر توانسته پروژه های متعددی را اجرا نماید. این مجموعه با بهره مندی از گاز نیتروژن جهت برش لیزر آلومینیوم استفاده می کنند تا بدین وسیله بتوانند سطح کیفیت قطعات برش خورده را بهبود ببخشند.

اکثر مراکزی که خدمات برش لیزر ارائه می توانند با بهره گیری از امکانات پیشرفته تلاش می کنند، مدت زمان برش ورق های فولادی را افزایش دهند و بدین وسیله رضایت مندی مشتریان را مهیا سازند. اجرای برش لیزر آلومینیوم به دلیل نوع کاربری گسترده ای که در صنایع مختلف دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شوند. سطح دقت دستگاه های برش لیزر فلزات افزایش یافته است. از این رو شرایط برای برش طرح های پیچیده بر روی ورق آلیاژ آلومینیوم برای مشتریان فراهم می باشد.

کاربرد عمدۀ برش لیزر آلومینیوم در ساخت تجهیزات صنعتی، ساخت قطعات خودروسازی، لوازم خانگی، درب و پنجره های آلومینیومی و غیره قابل مشاهده می باشد. به کار گیری از دستگاه برش لیزر فلزات امکان برش قطعات در طرحه های یکسان را به صورت همزمان فراهم می کند و می تواند عاملی مؤثر برای کاهش قیمت محصولات و افزایش راندمان کاری صنایع تولید کننده در سطح کشور گردد.

برای استفاده از بروزترین خدمات برش لیزر مس و برش لیزر آلومینیوم می توانید از تخصص و تجربیات برش لیزر نیک استفاده نمائید.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()