خازن یکی از مهمترین قطعاتی است که جهت ذخیره سازی انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار گرفته می شود.  خازن فراکو  از برندهای معتبر و شناخته شده در سطح جهان محصوب می شود و محصول کشور آلمان است. عملکرد خازن همانند باتری است که دارای خاصیت شارژ پذیری دارد و موارد کاربرد آن در قسمت بردهای الکترونیکی می باشد. خرید خازن فرانکو جزء یکی از قطعات اصلی است که هنگام نصب تابلو و ترانس های برق شهری و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود.

فروشگاه پایا برق به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات و لوازم برقی از جمله خازن فرانکو، کنتاکتور، کلید اتوماتیک، کلید مینیاتوری، رگلاتور، بی متال، کلید حرارتی، سافت استارتر و ... فعالیت دارد و همچنان در صدد برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان در صنایع مختلف می باشند.

خرید انواع خازن فراکو

خازن فراکو در مدل های مختلف صورت می گیرد که می توان به دسته بندی خازن مسطح فراکو، خازن کروی فراکو و خازن استوانه ای فراکو اشاره نمود. هر کدام از این دسته بندی های خازن دارای عملکرد و ساختار خاصی می باشند که می توان به خازن ثابت و خازن متغیر اشاره نمود. عمدتاً انواع خازن ثابت فراکو با کیفیت متشکل از خازن سرامیکی، خازن الکترونیکی، خازن میکای نقره ای و خازن تانتالیوم و ... می باشد. بدین وسیله صنایع مختلف می توانند متناسب با سازه ای که قصد راه اندازی آن را دارند، اقدام به خرید خازن فراکو نمایند.

هنگام خرید خازن فراکو باید مشخصات فنی خازن را مد نظر داشته باشید تا متناسب با نوع کاربری که در مدار برق برای آن تعریف نموده اید، مناسب ترین خازن فراکو را انتخاب نمائید. خازن تریمر فراکو و خازن واریابل فراکو از دیگر انواع خازن متغیر فراکو به شمار می روند.

جهت خرید کنتاکتور abb و خازن های فراکو اصل آلمان می توانید با کارشناسان فروش پایا برق تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش قطعات الکتریکی با قیمت مناسب همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 548
نمایش همه
علاقه مندی ها ()