کلید اتوماتیک هوایی با عنوان ABC که مخفف عبارت Air Circuit Breaker است، شناخته می شود و از دسته بندی کلیدهای اتوماتیک به شمار می رود. این نوع کلید دارای خاصیت قطع کنندگی اتوماتیک با کمترین فشار می باشد. فروش کلید اتوماتیک هوایی abb به عنوان یکی از برندهای با کیفیت در این دسته بندی عرضه می شود. از این نوع کلید با عنوان بریکر نیز نام برده می شود و محل نصب این نوع کلید اتوماتیک هوایی abb در قسمت ورودی تابلو برق های فشار ضعیف می باشد.

فروشگاه پایا برق به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات برقی اعم از کلید اتوماتیک هوایی abb، کلید اتوماتیک کمپکت، کنتاکتور، کلید مینیاتوری، رگلاتور، سافت استارتر، درایو، خازن، کلید حرارتی و ... فعالیت می کند. با استفاده از این مجموعۀ معتبر می توانید تجهیزات الکتریکی را با برندهای معروف تهیه نمائید.

اهمیت خرید کلید اتوماتیک هوایی abb

کلید اتوماتیک هوایی abb دو وظیفۀ اصلی را انجام می دهد که می توان سوئیچینگ و حفاظت از مدار اشاره نمود. با استفاده از این نوع کلیدهای اتوماتیک هوایی می توان از شبکه ها نیز حفاظت نمود. در واقع هنگام افزایش و یا کاهش ولتاژ در یک مجموعه می توان از مزایای کلید اتوماتیک هوایی abb استفاده نمود. این نوع کلید اتوماتیک هنگام عبور جریان اضافی که از قسمت سنکرون خارج می شود، می توان از شبکه محافظت کند. فروش کلید اتوماتیک هوایی abb به صورت مغناطیسی و یا حرارتی می باشد. کلید اتوماتیک پس از اجرا مجدداً می تواند به صورت دستی و یا اتوماتیک دوباره به مدار اولیه بازگردد. علت اصلی استقبال از خرید کلید اتوماتیک هوایی abb نسبت به دیگر کلیدهای اتوماتیک، داشتن کشش فشار ضعیف آن می باشد که قابلیت پوشش دهی رنج جریانی بالاتری را دارد.

جهت خرید خازن فراکو و انواع کلید اتوماتیک هوایی abb  می توانید به فروشگاه اینترنتی پایا برق مراجعه نمائید و از میان محصولات این مجموعه، تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()