کنتاکتور به عنوان یکی از ابزارآلاتی است که به عنوان دستگاه سوئیچینگ در یک سیستم مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر فروش کنتاکتور در مدل و برندهای مختلف صورت می گیرد که می توان به کنتاکتور abb اشاره نمود. این نوع کنتاکتور به عنوان یکی از کلیدهای الکترومغناطیسی است که از اجزای تشکیل دهندۀ مدارهای فرمان الکتریکی به شمار می رود. در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی ساختمان کنتاکتور و موارد خرید کنتاکتور abb می پردازیم، اگر به این موضوع مهم علاقه مند هستید، می توانید تا انتهای متن ما را همراهی کنید.

فروشگاه پایا برق به صورت تخصصی در حوزۀ پخش تجهیزات الکتریکی همچون کنتاکتور، خازن، انواع کلید اتوماتیک هوایی و ... با برندهای abb، هیوندا، فراکو و ... فعالیت دارد. افرادی که نیازمند به تأمین تجهیزات برقی هستند، می توانند با آسودگی خاطر، لوازم برقی با کیفیت و اصل را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

خرید کنتاکتور abb برای کنترل از راه دور مدار برق

اجزای اصلی کنتاکتور abb به صورت مغناطیسی الکتریکی است که دارای یک قسمت متحرک است که با استفاده از یک فنر به قسمت ثابت نگه داشته می شود و یک سری کنتاکت عایق بدان متصل می باشد و همراه با آن حرکت می کند. این نوع کنتاکتور همچون رله مغناطیسی عمل می کند و از آن برای قطع و وصل کردن مدار الکتریکی استفاده می شود. خرید خازن فراکو و کنتاکتور abb جهت کاربرد گسترده ای که در صنایع مختلف دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شود و جهت اجرای تمام مدارات الکتریکی می توان از این نوع کنتاکتور استفاده نمود.

قیمت کنتاکتور abb به مدل آن بستگی دارد و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی پایا برق مراجعه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر می توانید انواع کنتاکتور abb و دیگر تجهیزات برقی مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری نمائید.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 641
نمایش همه
علاقه مندی ها ()