تعمیر انکودر SICK نیاز به تخصص دارد و اینکه تعمیرکار شناخت کامل نسبت به قسمت های مختلف انکودر سیک داشته باشد. در حال حاضر شرکت های متعددی هستند که توانسته اند قطعات انکودر را در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه نمایند. بدین وسیله از آنها در ساخت تجهیزات و دستگاه های صنعتی استفاده نمایند. با توجه به ماهیت مکانیکی که انکودرهای زیک دارد، ممکن است حین استفاده از انکودر، این قطعه دچار اختلال گردد. در این صورت نیاز به تعمیر انکودر SICK خواهید داشت. کاربرد انکودر SICK جهت انتقال حرکت دوار یا خطی است که برای سیگنال دیجیتال مورد استفاده قرار گرفته شود. عمدتاً با هدف نظارت و کنترل پارامترهای حرکتی به کار برده می شود.

مجموعۀ سرو سرویس با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص توانسته شرایط مساعدی را برای ارائه خدمات تعمیر انکودرهای زیک فراهم نماید. بدین وسیله شما با آسودگی خاطر می توانید از تجربیات این مرکز تخصصی جهت افزایش عملکرد سیستم های معیوب خود بهره مند گردید.

تعمیر و بازیابی عملکرد انکودر سیک

همانطور که از ابتدا بدان اشاره شد، انکودر به عنوان یک سنسور حرکتی در مدل های مختلف ساخته می شود. بنابراین با استفاده از آن می توان بر روی سرعت، فاصله و یا موقعیت دستگاهی کنترل داشت و ایجاد اختلال و ایراد فنی، نیاز به بررسی و تعمیر انکودر SICK است که نقش رمزگذار موجود در سیستم کنترل حرکت به عملکرد اولیۀ خود بازگردد. امروزه با استفاده از انکودرهای سیک توانسته اند تغییرات قابل توجهی در عملکرد دستگاه ها بوجود آورند. به همین دلیل سالم بودن آنها نقش اساسی در بهینه سازی انرژی خواهد داشت.

جهت تعمیر سرو موتور رکسروس و تعمیر انکودرهای زیک و... می توانید به مجموعۀ سرو سرویس مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در تعمیرات و تایمینگ انکودرها فعالیت دارند و می توانند نیاز شما را برآورده سازند.

سروُ سرویس

آدرس : کرج،بلوار کامیون داران،شهرک صنعتی شیخ اباد،خیابان نارون4،بلوک 43

ایمیل:3sservorepair@gmail.com 

0912-4603557

026-34006039

026-34006014

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()