سرو موتور اشنایدر یا Schneider  یکی از برندهای معروف در سطح بازار است و صنایع مختلف جهت ساخت تجهیزات و دستگاه های صنعتی از مزایای این نوع قطعه بهره می گیرند. تعمیر سرو موتور Schneider  با استفاده از ابزارآلات مخصوص و تجهیزات مختلفی صورت می گیرد. مهندسین متخصص که آشنایی کامل با ساختار قطعات سرو موتور دارند، می توانند از عهدۀ تعمیرات این قطعات برآیند. از ویژگی های بارز سرو موتور می توان به داشتن قطر اندک و طول زیاد اشاره نمود و در ساخت تجهیزاتی با سرعت بالا مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

اگر با کندی عملکرد سرو موتورهای اشنایدر روبرو شدید، می توانید با مهندسین مجموعۀ سرو سرویس هماهنگ نموده و پیش از اقدام به خرید مجدد، جهت بررسی و تعمیر سرو موتور Schneider  به این مرکز تخصصی مراجعه نمائید.

هزینه تعمیر سرو موتور Schneider

سرو موتور از قطعات اصلی و پر کاربرد در ساخت دستگاه های چاپ صنعتی، ماشین آلات نساجی، تجهیزات پزشکی، دستگاه های تزریق پلاستیک، انواع دستگاه برش فلزات و چوب و ... به شمار می رود. با توجه به اینکه سرو موتور از اجزای مختلفی از جمله چرخدنده ها، سیم های تغذیه، مدارهای الکترونیکی، شفت خروجی، پتانسیومتر و ... تشکیل شده است. بدین ترتیب امکان تعمیر سرو موتور اشنایدر و دیگر برندهای موجود در تجهیزات وجود دارد.

از این رو به محض توقف و یا کندی عملکرد سرو موتور، درایو موتور نسبت به تعمیر آنها اقدام نمائید و در نهایت اگر امکان تعمیر سرو موتور B&R و Schneider نبود، می توانید اقدام به خرید سرو موتور جدید نمائید. همانطور که می دانید اکثراً هزینۀ تعمیرات سرو موتور Schneider ارزان تر از قیمت قطعات می باشد. از این رو می توانید جهت دریافت خدمات تخصص در حوزۀ تعمیرات قطعات مکانیکی سرو موتور و راه اندازی آنها داخل سیستم از خدمات حرفه ای مجموعۀ سرو سرویس بهره مند گردید.

سروُ سرویس

آدرس : کرج،بلوار کامیون داران،شهرک صنعتی شیخ اباد،خیابان نارون4،بلوک 43

ایمیل:3sservorepair@gmail.com 

0912-4603557

026-34006039

026-34006014

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()