سنگ آسیاب به عنوان یکی از وسایل مهم و کاربردی در امور آسیاب غلات، ادویه جات، سنگ و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه همچون گذشته نیاز به فرآیند آسیاب داریم چون صنایع مختلف نیازمند به مواد آسیاب شده و یا خرد شده در ابعاد ریز دارند. البته لازم به ذکر است که صنعت آسیاب را توانسته اند به صورت مکانیزه و اتوماتیک مدیریت کنند ولی همچنان نیاز به استفاده از سنگ آسیاب با نمره های مختلف می باشند. انتخاب و خرید سنگ آسیاب ارتباط مستقیم با نوع دستگاه و میزان خرد شدن و آسیاب مواد جامد دارد.

تولیدی سنگ آسیاب ولیم به عنوان یکی از مراکز سازندۀ سنگ آسیاب در اندازه های مختلف توانسته نیاز صنایع متعددی را برآورده سازد. سنگ آسیاب ولیم، سنگ آسیاب دیاموند و ... از جمله تولیدات این مجموعۀ معتبر به شمار می روند و از آنها می توان برای امور آسیاب و خرد کردن مواد استفاده نمایند.

قیمت سنگ آسیاب

به طور کلی قیمت سنگ آسیاب به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به نوع سنگ، ابعاد، جنس و نمرۀ آن اشاره نمود. طبیعتاً متناسب با مصارف مختلف می توان مناسب ترین سنگ آسیاب را تهیه نمود. انتخاب نوع سنگ آسیاب تأثیر مستقیم بر روی طول عمر آن و همچنین سطح کیفیت مواد آسیاب شده خواهد داشت. با توجه به تنوع نمره های سنگ آسیاب، جهت انتخاب و خرید سنگ آسیاب مناسب می توانید با کادر فروش تولیدی سنگ آسیاب ولیم تماس حاصل فرمائید.

با أخذ مشورت با افراد خبره در امور ابزارآلات آسیاب، به راحتی می توان مناسب ترین سنگ آسیاب را تهیه نمود و با تجهیز نمودن دستگاه های آسیاب صنعتی بتوانند نیاز صنایع مختلف را برآورده نمایند. جهت استعلام قیمت انواع سنگ آسیاب می توانید با مرکز فروش  تولیدی سنگ آسیاب ولیم تماس گرفته و به صورت حضوری و یا اینترنتی سنگ آسیاب مورد نظر خود را سفارش دهید.

سنگ آسیاب ولیم

آدرس : ارومیه - کیلومتر 2 جاده دریا چی چست - 100 متر بعد از سه راه صداقه یا کارخانه پاکدیس - جنب بنگاه مشاور املاک - احمد زاده - داخل گاراژ

ایمیل: youhanyoussef0@gmail.com

شماره تماس : 04432383049

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 483
نمایش همه
علاقه مندی ها ()