تعمیر سرو موتور زیمنس توسط مهندسین اهل فن صورت می پذیرد. سرو موتور زیمنس از جمله برندهای معروف و شناخته شدۀ کشور آلمان به شمار می رود. سرو موتور زیمنس یکی دیگر از قطعات الکتروموتور الکتریکی است که به منظور بکارگیری درون سیستم های کنترل فیربک همچون انکودر، ابزارآلات بازخورد و ... مورد استفاده قرار گرفته می شود و با استفاده از این قطعه، شرایط را برای کنترل پارامترهای قابل اندازه گیری میسر می سازد. در ادامۀ متن برخی از انواع سرو موتور زیمنس را معرفی می کنیم که در صنایع مختلف جهت ساخت تجهیزات و ماشین آلات متعددی به کار برده شده اند. هر لحظه امکان نقص فنی در عملکرد این قطعات وجود دارد که طبیعتاً نیاز به تعمیر سرو موتور زیمنس باشد.

مجموعۀ سرو سرویس یکی از مراکز تخصصی در حوزۀ تعمیر، تست و راه اندازی سیستم و قطعات الکتروموتور فعالیت دارد. این مجموعه در لیست خدمات تعمیر سرو موتور، قادر به ارائه سرویس و تعمیر انواع سرو موتور زیمنس با حداقل دستمزد می باشند.

تعمیر انواع سرو موتور زیمنس و هزینۀ تعمیرات

سرو موتور زیمنس جریان DC، AC و سیستم کنترل سرو موتور از جمله انواع سرو موتور زیمنس به شمار می روند. همانطور که از ابتدای مقاله بدان پرداختیم، قطعات سرو موتور با هدف فیدبک گیری از عملکرد شفت خروجی موتور قادر به حرکت می باشد و یا اینکه به منظور کنترل نمودن موقعیت نهایی مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور کلی سرو موتور جهت تشخیص موقعیت و سرعت حرکت شفت موتور، انکودر بهره می گیرد و کاربرد آن در سیستم های مکانیکی و الکترونیکی از اهمیت بالایی برخوردار است. راه اندازی مراکز تعمیر سرو موتور زیمنس نیز با همین هدف به فعالیت خود ادامه می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ  تعمیر سرو موتور رکسروس و تعمیر انواع سرو موتور زیمنس می توانید با مجموعۀ سرو سرویس تماس حاصل فرمائید.

سروُ سرویس

آدرس : کرج،بلوار کامیون داران،شهرک صنعتی شیخ اباد،خیابان نارون4،بلوک 43

ایمیل:3sservorepair@gmail.com 

0912-4603557

026-34006039

026-34006014

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 563
نمایش همه
علاقه مندی ها ()