سرو موتور یک وسیله الکتریکی است که در ساخت انواع ربات مکانیکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. تعمیر سرو موتور ربات با ابزارآلات مخصوص صورت می گیرد و می توان عملکرد اولیۀ ربات را بازگرداند. سرو موتور ربات نوعی الکترو موتور است که مجهز به یک سری درایو مخصوص است و به نوعی الکترو موتور شفت دار فرآیند عمل گردش و اجزای داخلی سرو موتور دقت عملکرد دستگاه را ارتقاء می بخشد. در صورت بروز کوچکترین اختلال در عملکرد آن،  تعمیر سرو موتور ربات می تواند به بازگرداندن کارکرد سرو موتور کمک کند.  

مجموعۀ سرو سرویس متشکل مهندسین مجرب و حرفه ای است که تسلط کامل نسبت به نحوۀ کارکرد قطعات سرو موتور دارند و با استفاده از دستگاه و ابزارآلات مخصوص قادر به تعمیر سرو موتور ربات در صنایع مختلف می باشند.

موارد تعمیر سرو موتور ربات

قطعات سرو موتور قابلیت تعمیر دارند و با حداقل هزینه می توان با تعمیر سرو موتور ربات، آنها را تست و مجدداً راه اندازی نمود. قطعات متعددی برای ربات های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته اند که می توان به ماشین آلات دیجیتالی، ماشین آلات صنعتی، دستگاه های پزشکی، ماشین آلات برش لیزر، ماشین آلات تزریق مستقیم پلاستیک و ... اشاره نمود.

به طور کلی در ساخت اکثر ربات ها از سرو موتور استفاده می شود چون برای آن عملکرد خاصی تعریف شده است و بروز اختلال فنی در عملکرد آن، می تواند موجب توقف دستگاه گردد. در همین راستا مراکز تعمیر سرو موتور ربات فعالیت خود را راه اندازی نموده اند و به صورت تخصصی تلاش دارند تا با بهره گیری از دستگاه های مناسب، فرآیند تست و در نهایت تعمیرات سرو موتور ربات صنعتی را انجام دهند.

جهت اطلاع از هزینۀ تعمیر سرو موتور Schneider  و تعمیر سرو موتور ربات می توانید با مهندسین مجموعۀ سرو سرویس تماس حاصل فرمائید.

سروُ سرویس

آدرس : کرج،بلوار کامیون داران،شهرک صنعتی شیخ اباد،خیابان نارون4،بلوک 43

ایمیل:3sservorepair@gmail.com 

0912-4603557

026-34006039

026-34006014

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 473
نمایش همه
علاقه مندی ها ()