فن تابلو برق به شکل یک مکعب مربع با جنس پلاستیک، ورق pvc و یا باکالیت ساخته شده است. کاربرد فن تابلویی یا همان فن تابلو برق در ساخت تابلوهای برق می باشد چون به منظور خنک سازی قطعات بر روی تابلو نصب می شود. نحوۀ ساخت فن تابلو برق به شکلی است که مجهز به 5 پره می باشد که البته در برخی از موارد در سایزهای استاندارد و یا سفارشی تولید و به بازار عرضه می شوند. فروش فن تابلو برق با مشخصات فنی متفاوت صورت می گیرد. بنابراین کمپانی های مختلف جهت تهویۀ مطبوع هوا می توانند از مزایای فن تابلو برق بهره گیرند.

بنیس کمپانی یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ فروش و مشاوره تخصصی در زمینۀ انواع فن و نوع کاربرد آنها در سیستم های مختلف می باشد.

عوامل مؤثر بر قیمت فن تابلو برق

طراحی و ساخت فن تابلویی به نحوی است که کاربرد اصلی آن در تابلوهای برق می باشد و کاربرد گسترده ای در صنایع کوچک و بزرگ دارد. سوله ها، کارخانجات، انبارهای ذخیره سازی و ... برخی از مکان هایی هستند که کاربرد فن تابلو برق را می توان در ابعاد مختلف مشاهده نمود. توسط مجموعۀ بنیس کمپانی، فروش فن تابلو برق در گروه های مختلفی همچون ADD, Delta, FULLTECH, Ebmpapst, FULLTECH DC و ... صورت می گیرد. بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند متناسب با سیستمی که قصد طراحی و ساخت آن را دارند، انتخاب و خرید فن تابلو برق را انجام دهند.

قیمت خرید فن و فیلتر برق بر اساس عوامل متعددی از جمله تعداد بره، جنس بدنه و سایز آن مشخص می گردد. بنابراین بنیس کمپانی به عنوان یکی از مراکز توزیع کنندۀ بدون واسطه در حوزۀ فروش انواع فن منجمله فن تابلو برق در حال فعالیت می باشد. بدین ترتیب کارخانجات تولیدی می توانند با آسودگی خاطر، در تعداد انبوه انواع فن تابلوبرق را با قیمت مناسب تر از بازار تهیه نمایند.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()