فن و فیلتر یکی از قطعات پرکاربردی است که جهت ساخت تجهیزات الکتریکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. طراحی فیلتر به نحوی است که جهت اصلاح بخشی از فرکانس های ناخواسته مورد استفاده قرار گرفته می شود. برخی از فرکانس های ناخواسته نیاز نیست در سیستمی مورد استفاده قرار گرفته شود، به همین دلیل از مزایای فیلتر جهت حذف چنین فرکانس هایی بهره گرفته می شود و می توانند سیگنال های ورودی دستگاه را تقویت کنند.

برای خرید فن و فیلتر در مدل های رایج و یا سفارشی می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر قادر به مشاورۀ تخصصی به مجموعه های مختلف می باشد و می توانند متناسب با نیاز کارخانجات و مجموعه های تولیدی، مناسب ترین فن و فیلتر را به آنان معرفی کنند.

معرفی انواع فیلتر

همانطور که کاربرد فن و فیلتر را در سیستم و مکان های مختلف مشاهده نموده اید، همچنان جهت راه اندازی برخی از مجموعه ها و یا ساخت تجهیزات صنعتی و خانگی نیاز به خرید فن و فیلتر در ابعاد مناسب است. فیلتر پایین گذر، فیلتر بالا گذر و فیلتر میان گذر از جمله دسته بندی های اصلی قطعات فیلتر به شمار می روند. این در حالی است که فیلترها بر اساس عملکرد در دو طبقه بندی فیلتر اکتیو و فیلتر پسیو تقسیم بندی می شود. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف، به سهولت می توان مناسب ترین فیلتر را برای حذف سیگنال های ضعیف و تقویت سیگنال خروجی استفاده نمود.

قیمت خرید فن و فیلتر مانند خرید فن تابلو برق به مدل و نوع کاربری آن بستگی دارد. در نتیجه متناسب با سیستم های مختلف، امکان خرید فن و فیلتر ارزان برای شما مهیا می باشد. جهت مشاورۀ تخصصی در حوزۀ انتخاب فیلتر و فن متناسب با عملکرد دستگاه، با کارشناسان فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 449
نمایش همه
علاقه مندی ها ()