در این متن قصد داریم به معرفی خازن فراکو و کاربرد آن در صنایع مختلف بپردازیم، اگر آگاهی نسبت به این موضوع ندارید، مطالعۀ این مقالۀ کوتاه را به شما پیشنهاد می کنم. خازن به عنوان یکی از قطعات الکترونیکی است که کاربرد عمدۀ آن را می توان در ساخت تجهیزات الکترونیکی متعددی مشاهده نمود. خرید خازن فراکو به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در این حوزه به شمار می رود. خازن قطعه ای است که جهت ذخیره سازی انرژی الکتریکی در مدار مورد استفاده قرار گرفته می شود. عمدتاً بار الکتریکی داخل خازن ذخیره می شود و از آن جهت ایجاد میدان الکتریکی یکنواخت و پایدار بهره گرفته می شود. از قطعات خازن فراکو و هر برند دیگری جهت فیلتر استفاده می شود چون سیگنال های متناوب AC را از خود عبور می دهد ولی از عبور سیگنال های مستقیم DC جلوگیری می کند.

خرید خازن فراکو و موارد کاربرد آن

فروشگاه پایا برق از دیگر مراکز بزرگ و شناخته شده در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات الکترونیکی با برندهای معتبر آلمانی، کره ای و .. در حال فعالیت می باشد و توانسته اند نیاز بازار را مرتفع سازند.

شرکت فراکو آلمان توانسته به صورت تخصصی در زمینۀ طراحی و تولید خازن فراکو و دیگر لوازم ضریب قدرت جهت راه اندازی مدار الکتریکی فعالیت داشته باشد و با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا، انواع خازن و تجهیزات الکترونیکی را تولید و به بازار جهانی عرضه نماید.

خازن فراکو نقش اساسی در نگهداری و ذخیره سازی انرژی الکتریکی دارد و می تواند انرژی مورد نیاز جریان الکتریسیته را جهت راه اندازی مدارات الکتریکی تأمین نماید، ضمن آنکه همچون نویزگیر طبیعی عمل می کند و از ورودی سیگنال های اضافی به سیستم ممانعت می نماید. قیمت خازن فراکو به نوع و مشخصات فنی مندرج بر روی آن بستگی دارد و جهت کسب اطلاعات بیشت و سفارش خرید کلید اتوماتیک هوایی abb و انواع خازن فراکو می توانید با واحد فروش پایا برق تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()