کنتاکتور abb از جمله کنتاکتورهای مینی و کامپکت به شمار می رود که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. در مواقعی که حفاظت از سیستم های تابلو برق حائز اهمیت باشد، نیاز به استفاده از کنتاکتور است. متخصصین پیش از خرید کنتاکتور abb تلاش می کنند با مطالعۀ دقیق مشخصات فنی تجهیزات، مناسب ترین مدل کنتاکتور را با قیمت مناسب تهیه نمایند. با نصب  کنتاکتور abb که محصول کشور ایتالیا می باشد، تلاش دارند در راستای محدود کردن جریان لحظه ای که جهت تغذیه سیستم استفاده می نمایند، بتوانند در واقع قطع و وصل خازن از آنها استفاده نمایند.

قیمت کنتاکتور abb

قیمت کنتاکتور abb بر اساس عوامل متعددی از جمله مشخصات فنی آنها تعیین می گردد. موارد کاربرد کنتاکتور زمانی است که اتصال و یا قطع خازن از شبکه های اصلی جریان صورت می گیرد و این مسئله باعث می گردد از کنتاکت های کنتاکتور عبور داده شوند و عاملی برای جلوگیری از جرقه و آسیب دیدگی به مدارهای الکترونیکی است. از مزایای عمدۀ کنتاکتور abb می توان به طراحی مدار فرمان اتوماتیک جهت اجرای مراحل مختلف اشاره نمود. با خرید کنتاکتور abb، می توان سرعت قطع و وصل زیاد را با ایجاد کمترین استهلاک برای کلید بهبود ببخشد. از دیگر مزایای عمدۀ کنتاکتور می توان به قابلیت قطع جریان برق در زمان قطعی برق درون سیستم اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موارد کاربرد و انتخاب مدل مناسب کنتاکتور abb، می توانید با کارشناسان فروش پایا برق مشورت نمائید. این مجموعۀ معتبر همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی می باشد.

فروشگاه پایا برق به صورت حرفه ای در حوزۀ تأمین و فروش خازن فراکو ، کنتاکتور abb، کلید اتوماتیک و ... فعالیت دارد و همواره در تلاش برای تأمین بهترین تجهیزات الکترونیکی در سراسر کشور می باشند.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()