دستگاه برش لیزر به عنوان یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود. مجموعۀ برش لیزر نیک تلاش دارد در این مقاله به برخی از موارد مهم کاربرد دستگاه های برش لیزر فلزات بپردازیم. دستگاه  برش لیزر حاصل تکنولوژی پیشرفته می باشد و قابلیت برش هر گونه فلزات را با ضخامت معین دارد. امروزه کاربرد دستگاه برش لیزر را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود چون بهره گیری از خدمات این نوع دستگاه، باعث سرعت بخشیدن به فرآیند تولید می شود.

اجرای برش لیزر انواع فلزات

به دلایل متعددی کلیۀ کارخانجات و شرکت ها نمی توانند اقدام به خرید دستگاه برش لیزر نمایند. در همین راستا برخی از افراد سرمایه گذاری خود را در زمینۀ ارائه خدمات برش لیزر راه اندازی نموده اند. برش لیزر نیک نیز به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ خدمات برش لیزر فلزات فعالیت دارد و توانسته به صورت تخصصی کلیۀ خدمات برش لیزر را بر روی ورق های فولادی انجام دهند.

دستگاه برش لیزر به کمک اشعۀ لیزر که ماهیت نوری دارد، فرآیند برش ورق های فولادی را انجام می دهد. تولید جریان نور با قدرت قوی، زمینه را برای انجام برش و جداسازی بخش های مختلف فراهم می سازد. دستگاه های برش لیزر مانند  برش لیزر استیل متشکل از انواع عدسی و آینه است که به طور منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا پس از تابش نور به آنها، اشعه را متمرکز نموده و میزان قدرت تابش را افزایش می دهد. هنگامی که نور از اپلیکاتور دستگاه با قدرت بالایی خارج می شود، قابلیت سوزاندن اجسام را فراهم می سازد و بدین ترتیب شرایط برای برش لیزر انواع فلزات از جمله استیل، آلومینیوم، مس، برنج و ... فراهم می گردد. جهت سفارش انواع برش لیزر به صورت کاملاً تخصصی می توانید با مجموعۀ برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 475
نمایش همه
علاقه مندی ها ()