آلیاژ مس از دیگر فلزاتی است که کاربرد آن را می توان در اکثر صنایع ملاحظه نمود چون دارای خواص منحصربفرد می باشد. داشتن سطح براق، قابلیت فرم پذیری و استحکام بالا از خواص فیزیکی ورق مس به شمار می رود. در نتیجه صنایع مختلف از این نوع آلیاژ جهت ساخت محصولات متعددی استفاده می نمایند. بدیهی است ارائه خدمات برش لیزر مس به منظور تسریع بخشیدن به فرآیند تولید محصولات ساخته شده از این نوع آلیاژ می باشد. امروزه با بهره گیری از امکانات پیشرفته به سهولت می توانند هزینه های تولید محصولات را کاهش دهند. علاوه بر آنکه توانسته اند بر تنوع محصولاتی که تولید می کنند، بی افزایند.

برش لیزر نیک به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ اجرای برش لیزر فلزات از جمله برش لیزر مس، برش لیزر آلومینیوم، برش لیزر استیل و ... در حال خدمات رسانی به صاحبان کسب و کار در سراسر کشور می باشد. جهت ارسال سفارش برش لیزر مانند برش لیزر برنج و نحوۀ تحویل سفارش می توانید با کارشناسان فنی مجموعه ارتباط برقرار نمائید.

هزینۀ اجرای خدمات برش لیزر مس

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی بهره گیری از خدمات مراکز برش لیزر مس توانسته کارایی این فلز ارزشمند را بیش از گذشته افزایش دهند. ورق مس ضخامت زیادی ندارد و به همین دلیل دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا می باشد. بنابراین دستگاه برش لیزر مس در نهایت دقت و ظرافت می تواند بدون دغدغه فرآیند برش ورق فولادی را انجام دهند. کاربرد گستردۀ مس را می توان در لوازم دکوراتیو منزل و زیورآلات ملاحظه نمود و این مسئله بیش از گذشته اهمیت کاربرد دستگاه لیزر مس را در صنایع مختلف نشان می دهد. اجرای برش لیزر مس با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد بدین وسیله می توانید از خدمات مجموعۀ برش لیزر نیک استفاده نمائید و به نوعی از هزینه های تولید محصولات بکاهید.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()