فن به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه شاهد فروش فن در مدل و برندهای مختلف می باشیم و نکات متعددی در انتخاب و خرید فن یا سیستم تهویۀ مطبوع فراهم می باشد که در ادامۀ مقاله قصد داریم به صورت تخصصی به موارد کاربرد و مزایای آنها می پردازیم. همانطور که می دانید در برخی از موارد مجموعه های مختلف نیازمند به هواکش صنعتی هستند، تا بدین وسیله بتوانند تبادل هوای محوطه را انجام دهند و هوای آلوده را با هوای سالم و پاکیزه جابجا نمایند. فروش فن با مشخصات فنی متفاوت صورت می گیرد که بر حسب متر مکعب بر دقیقه و یا ساعت می باشد.

بنیس کمپانی به عنوان یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ تجهیزات تهویۀ هوا فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته در لیست فروشگاه فروش انواع فن، فن تابلو برق، فیلتر و ... را به صاحبان صنایع ارائه دهد.

موارد فروش فن و مزایای آن

به طور کلی هدف از فروش فن، ایجاد گردش هوا در محوطه های مختلف از جمله محیط های صنعتی و غیر صنعتی باشد. امروزه به سهولت می توان متناسب با موقعیت های مختلف از خدمات فروش فن بهره برد. چرا که عوامل متعددی همانند میزان مساحت محوطه، نوع فعالیتی که در مجموعه صورت می گیرد و میزان و نوع آلودگی که در محوطه ایجاد شده است، اشاره نمود. فروش فن با ابعاد مختلف صورت می گیرد. در نتیجه شرکت ها و مؤسسات مختلف به سهولت می توانند مناسب ترین دستگاه فن را تهیه نمایند و جهت تهویۀ جریان هوای محوطه استفاده نمایند. با فروش فن خانگی و صنعتی مجموعه های مختلف می توانند با در نظر گرفتن تمام جوانب، مناسب ترین دستگاه فن را با ظرفیت و ابعاد مناسب تهیه نموده و جهت تهویۀ هوای محوطه بهره گیرند. جهت سفارش خرید انواع فن صنعتی و خانگی مانند خرید فن تابلو برق می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()