فن و فیلتر از جمله قطعاتی است که به عنوان تجهیزات فیلتراسیون جهت راه اندازی سیستم های تصفیۀ هوای محیط مورد استفاده قرار گرفته می شوند که در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی به مزایای خرید فن و فیلتر بپردازیم. فن و فیلتر یکی از تجهیزات مهم و پرکاربرد جهت امور فیلتراسیون به شمار می رود و با بهره گیری از این نوع تجهیزات به سهولت می توانند جهت تأمین هوای خالص برای محوطه های صنعتی و خانگی استفاده نمود. امروزه متأسفانه ممکن است محیط های مختلف با ذرات مضر گرد و غبار، آلاینده های صنعتی، گازهای سمی و ... آلوده شوند. در نتیجه جهت خارج نمودن و یا تهویۀ هوای ناسالم محوطه از ویژگی ها مهم فن و فیلتر در ابعاد مختلف استفاده نمایند.

جهت سفارش قطعات فن و فیلتر می توانید به مجموعۀ بنیس کمپانی مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در عرصۀ تأمین و فروش انواع فن و فیلتر در برند و مدل های مختلف فعالیت می کند و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان در تهران می باشند. فروش فن با کیفیت بالا توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

مزایای خرید فن و فیلتر و راه اندازی سیستم تهویه

استقبال صاحبان صنایع جهت خرید فن و فیلتر، ترکیب دو فعالیت در یک سیستم می باشد. به عبارتی قادر به تصفیه و تهویۀ همزمان هوای آلوده با هوای پاکیزه و عاری از هر گونه ذرات آلاینده فیزیکی می باشد. پیش فیلتر، موتور کم مصرف، پلنوم باکس، فیلتر هپاف بدنه، دریچه خروجی، سیستم کنترل دور موتور و ... از جمله اجزای اصلی قطعات فنی و فیلتر به شمار می روند که کاربرد گستردۀ آنها را می توان در تجهیزات صنعتی از جمله صنایع خودروسازی، آرایشی، داروسازی، سیستم های مراکز مخابراتی، مواد غذایی، صنایع الکتورنیکی و ... ملاحظه نمود. توسط مجموعۀ بنیس کمپانی به سهولت می توانید رایج ترین انواع فن و فیلتر را با برندهای معتبر تهیه نمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 497
نمایش همه
علاقه مندی ها ()