ریزالور تاماگاوا از جمله قطعاتی است که به عنوان منبع تغذیه و یا بورد واسط در کنار قسمت ورودی دستگاه ها نصب می شود. سیستم های ریزالور نیازمند به سیم کشی زیادی هستند که بتوان جهت اتصال بین تجهیزات از آنه استفاده نمود. از ویژگی های مهم ریزالور تاماگاوا می توان به کاربرد آن در محیط هایی با دمای بالا اشاره نمود. ریزالور نوعی ترامسفورماتور الکتریکی دوار به شمار می رود که جهت اندازه گیری درجۀ چرخش درون سیستم های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

جهت راه اندازی سیستم های ریزالور تاماگاوا می توانید با مجموعۀ سرو سرویس تماس حاصل فرمائید. این مجموعه متشکل از تیم کاری مجرب و فنی است که انواع اتوماسیون صنعتی را راه اندازی می نمایند. ضمن آنگه قادر به اجرای تست و تعمیرات تخصصی چنین سیستم هایی می باشند.

کاربرد ریزالور تاماگاوا دو قطبی

ریزالور تاماگاوا از مهمترین و کاربردی ترین قطعاتی است که قابلیت تعیین موقعیت زاویه مطلق می باشند. ریزالورهای دو قطبی از جمله ریزالورهای پر کاربرد به شمار می رود که اطلاعات زاویه ای مکانیکی استاتور را مشخص می کند. البته ریزالورهای چند قطبی نیز جهت ساخت برخی از سیستم ها و تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

ریزالور تاماگاوا چند قطبی می تواند سیکل های P را در یک چرخش روتور تحویل دهد. در این صورت زاویۀ الکتریکی P برابر زاویۀ مکانیکی می باشد و بعضی از انواع ریزالورهای تاماگاوا متشکل از هر دو نوع (دو قطبی و چند قطبی) هستند. طراحی این نوع قطعات به نحوی است که شامل سیم پیچ های دو قطبی جهت تعیین موقعیت مطلق و سیم پیچ های چند قطبی به منظور تعیین موقعیت دقیق می باشند. لازم به ذکر است میزان دقت زاویه ای ریزالورهای تاماگاوا دو قطبی به حدود مثبت و منفی reach 5 می رسد ولی ریزالورهای چند قطبی از دقت بهتری برخوردار است.

جهت تست، راه اندازی و نصب انواع ریزالور تاماگاوا و  خرید انکودر زیک و سایر انکودر ها می توانید با متخصصین گروه سرو سرویس تماس حاصل فرمائید.

سروُ سرویس

آدرس : کرج،بلوار کامیون داران،شهرک صنعتی شیخ اباد،خیابان نارون4،بلوک 43

ایمیل:3sservorepair@gmail.com 

0912-4603557

026-34006039

026-34006014

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 570
نمایش همه
علاقه مندی ها ()