داکرومات دارای ساختار محلول و مایع می باشد که دارای مزایای متعددی است که در ادامۀ پست قصد اشارۀ کلی و اهداف کاربرد پوشش داکرومات را داریم. مواد داکرومات یا داکرومیت مصارف عمده و ارزشمندی در صنایع مختلف دارد چون دارای خواص فیزیکی و مکانیکی خاص می باشد. از مهمترین ویژگی های محلول داکرومات می توان به مقاومت بالای آن در برابر مواد خورنده، حرارت بالا، فاقد ایجاد حالت تردیدی هیدروژنی و سازگاری بر روی هر پوششی اشاره نمود. بدون شک از مواد  داکرومات جهت آبکاری پیچ و مهره، قطعات خودرو، تجهیزات فولادی به کار رفته در تأسیسات ساختمانی و قطعات فولادی بهره گرفته می شود. فرآیند اجرای آبکاری داکرومات نیاز به تخصیص فضا و ابزارآلات مناسب است که بتوانند به طور کامل قطعات فولادی را داخل محلول داکرومات غوطه ور سازند. شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار به عنوان یکی از کمپانی های معتبر و پیشرو در صنعت تولید مواد داکرومت و اجرای پوشش داکرومات در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

خواص مهم محلول داکرومات

اجرای آبکاری داکرومات توسط دستگاه های مخصوص و طی یک پروسۀ مشخص صورت می گیرد و یک تیم مهندسی مجرب به کلیۀ مراحل فرآیند پوشش دهی داکرومت نظارت دارد.  فروش لاک رزوه از طریق این مجموعه با کیفیت بسیار بالا انجام می گیرد. 

امروزه همچون گذشته شاهد گسترش کاربرد مواد داکرومات در حوزۀ پوشش دهی قطعات فلزی در صنایع مختلف می باشیم چون پوشش داکرومات دارای خواص عمده همچون افزایش مقاومت عالی درون دستگاه های سالت اسپری، ایجاد مقاومت در برابر حرارت بالا و مواد خورنده اشاره نمود. به همین دلیل شاهد کاربرد مواد داکرومات جهت پوشش دهی قطعات فلزی همچون پیچ، مهره، واشر، قطعات فلزی خودرو، قطعات صنعتی، تجهیزات صنعتی و غیره می باشیم. به عبارتی پوشش داکرومات به دلیل داشتن مواد آلومینیومی باعث جلوگیری از زنگ زدگی قطعات فلزی و آهن آلات می شود. صنایع تولیدی می توانند جهت آبکاری قطعات فلزی با مواد داکرومات از خدمات تخصص مجموعۀ پوشش پارس بهره مند گردند.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()